Varför man går upp i vikt när man når

landsbygdsbo

Trådstartare
Medelåldern?


Jo...skillnaden ligger i proceduren............................................................................................................................................

När man var 20 år och kom hem till sin partner en lördagskväll

Så tittade man först i kylskåpet, för att sedan gå och lägga sig.

När man når medelåldern är proceduren en annan.

När man kommer hem till sin partner tittar man först till sovrummet , sedan går man till kylskåpet....:o
 
Sv: Varför man går upp i vikt när man når

Mja, skillnaden är hårfin egentligen. När man är 20 måste man skaffa energi nog för vidare aktiviteter Som medelålderns måste man få energi efteråt, så man orkar en gång till.
 
Sv: Varför man går upp i vikt när man når

Mja, skillnaden är hårfin egentligen. När man är 20 måste man skaffa energi nog för vidare aktiviteter Som medelålderns måste man få energi efteråt, så man orkar en gång till.

nja..jag tror för min del att det stannas för länge i köket efter 45...;)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Så. Jag och partnern har äntligen fasta jobb båda två, vet hur och vart vi vill bo osv. Vi är otroligt överens om allt ifrån storlek på...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 194
Senast: Red_Chili
·
Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 847
Senast: Migo
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 893
Senast: jemeni
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 790
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp