Varför är tjock det värsta en kan vara?

jag tycker det var ett bra svar från mannen.... han ser inte problemet.. medans kvinnor ser problem i allt möjligt.. som eg inte är nå problem....

jag tycker det var ett bra svar från mannen.... han ser inte problemet.. medans kvinnor ser problem i allt möjligt.. som eg inte är nå problem....

finns gott om män som inte är attraherade av feta kvinnor och vice versa, så nej ett intagande leende, fungerande hjärna och en "vacker insida" är nog inte viktigare oavsett det är frågan om en man eller kvinna.

Det är såklart mannen som bestämmer allt om dig och ditt liv nippis, vad du ska tycka ,vad du ska säga och du är ju bara ett får som snällt går in i fållan. :banana:;)
"nippis"? Vad ska jag kalla dig då? "Ollis"? ;)

Nej? Jag ber dig att kalla mig exakt vad jag faktiskt heter här inne. De flesta klarar faktiskt av det.
Vi har väldigt lite kontakt så om du vill kalla dig Hillary Clinton så går det bra för mig.
Liite fjolligt, men det är väl ett signum på 30+. Njut av din dag. :p

Vi har väldigt lite kontakt så om du vill kalla dig Hillary Clinton så går det bra för mig.
Liite fjolligt, men det är väl ett signum på 30+. Njut av din dag. :p
Du kan kalla mig niphredil som sagt. Helt omöjligt är det inte. Fjolligt och signum för 30+? Förstår inte vad du yrar om. Jogga vidare nu :up:

Du har rätt i att den här mannen verkligen inte ser problemet, eftersom han på fullaste allvar verkar tro att problemet som diskuteras i tråden är att feta kvinnor tror att inga män vill ha dem.

Snacka om att missa målet.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej, jag har skrivit här i perioder och en del av vet nog redan att jag har anorexi, jag har varit sjuk i 13 år varav 11 år av dom... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
15 567
Senast: Qelina
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att... 2
Svar
20
· Visningar
6 002

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka