Åh, men hallelulja, problemet är löst! MANNEN har talat!
Bara en i mängden, prisa Gud, det finns säkert andra som inte håller med.
Du är inte dum, du har bara lite problem när du tänker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, men hallelulja, problemet är löst! MANNEN har talat!
Ett intagande leende och en fungerande hjärna är mycket viktigare.
Ha! Ja, för det är bara pga kvinnor som det här idealet finns. Verkligen.jag tycker det var ett bra svar från mannen.... han ser inte problemet.. medans kvinnor ser problem i allt möjligt.. som eg inte är nå problem....
Det är såklart mannen som bestämmer allt om dig och ditt liv nippis, vad du ska tycka ,vad du ska säga och du är ju bara ett får som snällt går in i fållan.Ha! Ja, för det är bara pga kvinnor som det här idealet finns. Verkligen.
"nippis"? Vad ska jag kalla dig då? "Ollis"?Det är såklart mannen som bestämmer allt om dig och ditt liv nippis, vad du ska tycka ,vad du ska säga och du är ju bara ett får som snällt går in i fållan.![]()
Nipple och Ollis. Fint som snus."nippis"? Vad ska jag kalla dig då? "Ollis"?![]()
Går väl bra om du vill. Annars heter jag Lars."nippis"? Vad ska jag kalla dig då? "Ollis"?![]()
Och jag heter niphredil här inne så du får gärna kalla mig det.Går väl bra om du vill. Annars heter jag Lars.
Kan vi kalla dig Lars också?Och jag heter niphredil här inne så du får gärna kalla mig det.
Nope. Nepp. Nej.Kan vi kalla dig Lars också?
Kan vi kalla dig Lars också?
Fegar ur som vanligtOch jag heter niphredil här inne så du får gärna kalla mig det.
Nej? Jag ber dig att kalla mig exakt vad jag faktiskt heter här inne. De flesta klarar faktiskt av det.Fegar ur som vanligt![]()
Vi har väldigt lite kontakt så om du vill kalla dig Hillary Clinton så går det bra för mig.Nej? Jag ber dig att kalla mig exakt vad jag faktiskt heter här inne. De flesta klarar faktiskt av det.
Du kan kalla mig niphredil som sagt. Helt omöjligt är det inte. Fjolligt och signum för 30+? Förstår inte vad du yrar om. Jogga vidare nuVi har väldigt lite kontakt så om du vill kalla dig Hillary Clinton så går det bra för mig.
Liite fjolligt, men det är väl ett signum på 30+. Njut av din dag.![]()
jag tycker det var ett bra svar från mannen.... han ser inte problemet.. medans kvinnor ser problem i allt möjligt.. som eg inte är nå problem....