Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså shit vad tufft av dig! Jag är en sån där idiot som tackar jättemycket och sen går hem och gråter. Vågar aldrig säga nåt!![]()
Gick nästa dag till en annan frisör och hon var dock underbar! Jag berättade (även för den första) att mitt hår är heligt och hon förstod precis! Hon hade själv varit utsatt för detsamma och hon var så himla snäll och tog till och med mindre än vad jag sa! Hon pratade och visade hela tiden!![]()
![]()
![]()
Min nya idol! LÄTT!
![]()
![]()
![]()
Alltså jag blir mörkrädd av den här tråden. Hur kan hår vara så viktigt att man gråter på vägen hem och varje gång man ser sig i spegeln bara för att det blivit fel frisyr? Är det verkligen så extremt livsviktigt eller är det nåt annat som ligger bakom?
Sen vill jag tipsa om att klippa dig oftare. Det är väl självklart att det kommer bli en stor förändring om man bara klipper sig varannat år. Vem som helst fattar att det blir mycket som är slitet och att det behöver ändras ganska mycket för att göra en frisyr av det. Klipp dig minst en gång i halvåret så blir det inte så chockartat nästa gång!
Alltså jag blir mörkrädd av den här tråden. Hur kan hår vara så viktigt att man gråter på vägen hem och varje gång man ser sig i spegeln bara för att det blivit fel frisyr? Är det verkligen så extremt livsviktigt eller är det nåt annat som ligger bakom?
Sen vill jag tipsa om att klippa dig oftare. Det är väl självklart att det kommer bli en stor förändring om man bara klipper sig varannat år. Vem som helst fattar att det blir mycket som är slitet och att det behöver ändras ganska mycket för att göra en frisyr av det. Klipp dig minst en gång i halvåret så blir det inte så chockartat nästa gång!
Jag vill gärna ha tips på en i Stockholm.Bor du i Umeå, Stockholm eller Örebro kan jag tipsa om toppenfrisörer.
Bor du i Umeå, Stockholm eller Örebro kan jag tipsa om toppenfrisörer.
Om man bara klipper sig en gång vartannat år så blir håret otroligt slitet i topparna. Skall man klippa bort det slitna då så handlar det om flera decimeter. Det var inte så att frisören frågade vid något tillfälle om hon skulle ta det som var slitet? O så har ni missförstått varandra?