Varför gör di på dette viset?

Sv: Varför gör di på dette viset?

Lägger in nytagna ryggbilder också. Förslag på passande sadlar mottages tacksamt.

IMG_2716.jpg

IMG_2718.jpg

Lägger in nytagna ryggbilder också. Förslag på passande sadlar mottages tacksamt.

IMG_2716.jpg

Tror jag har blivit hemmablind, eller är det där en hög manke?? :o:D
Vad har min häst då?? :o

32606459.jpg

Jag tror jag har blivit lurad, har jag köpt en kamel?? :eek:

:rofl::rofl:Fast min häst går inte jämföra med nåt tror jag..Men som du ser så håller inte jag på med raka sadlar :angel: så jag kan inte ge dig några tips på passande sadlar tyvärr.

Senast ändrad:

Okej, jag ska inte klaga på mina sadelproblem tror jag, det kan inte vara lätt att hitta sadel till din.
Kan vara så att min häst kanske inte har så hög manke, men att jag tycker det (i jämförelse med min förra...):angel:

IMG_0577.jpg

Hahaha i min värld har din som du har nu en normal manke och den på bilden ovan ingen manke :D Fast å andra sidan kan de ju vara min som har en puckel så den inte ens räknas till manke. ;)

Lätt och lätt.. Jag har inte ens försökt ge mig in själv i djungeln, utan anlitade en som jag vet kan sånnahär ryggar och säljer sadlar som är jäkligt svängda. Han skickade upp en sadel och den satt som en jäkla smäck. Nu i veckan kommer dressyren som jag hoppas kommer sitta lika bra. :) Fast för mig är det enkelt egentligen, ta den absolut mest svängda sadel du någonsin kan hitta så lär det lösa sig. :D Inga mellanting här inte!! Extremt ska de va :p

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Jag har probelm med att hitta en sadel som passar både mig och hästen. Har varit till sadelprovare och hen hade bara två sadlar som...
Svar
2
· Visningar
1 046
Senast: Blandrastik
·
Utrustning Köpte en sadel igår åt vår ponny (arabkorsning, kort i ryggen med liten manke), en dressyrsadel där det går att byta koppjärnen... 2
Svar
20
· Visningar
3 370
Senast: super
·
Utrustning Snart blir det körhäst av henne istället... Jag är i sadeldjungeln igen. Fröken är inte så himla knepig att hitta nåt som ligger bra... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
11 006
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka