Varför kan jag inte bara plugga?!

Sv: Varför kan jag inte bara plugga?!

Känns ändå skönt att flera är som mig faktiskt ;) Att göra ett schema eller skriva listor är superbra idéer men jag klarar ändå inte hålla det. Jag ser det liksom inte som uppbokad tid utan snarare ombokningsbar tid så dyker något annat upp går det före...... sjukt irriterande egentligen, men ändå fortsätter jag göra så. Ska verkligen försöka hitta mitt pluggsätt nu, vill ju fortsätta med högskolekurser nu och eventuellt en helt utbildning sen så jag bör väl ha lite mer ordning på mig själv då :D

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 248
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 571
Senast: Badger
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 672
Senast: Gunnar
·
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 841
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka