Alexandraz
Trådstartare
Skulle vilja veta varför så många med Mac är så frälsta? Ska köpa ny laptop snart och funderar på vad det ska bli. Övertyga mig! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det enda som är en anledning till att köpa MacBook är pekplattan, annars är det ingen direkt skillnad. Lite snyggare kanske, men lite färre program.
Det är BAUTAskillnad.
Enligt min personliga erfarenhet.
Jag har en MacBook Pro som har krånglat litegrann (finns en tråd om det; jag arbetar numera runt det genom att ta det lite försiktigt med vilka program jag kör - en stor bov i dramat visade sig vara *trumvirvel* Microsoft Office!), men även om den har krånglat lite så funkar den ändå typ tusen gånger bättre än alla PC:ar jag haft.
Har jag också - och jag tycker det är stor skillnad, så.Inte enligt mig, har både Windows-dator och MacBook hemma, så.
Verkligen! Att andra "kräver det" är egentligen enda anledningen till att jag har Office.Absolut blir Mac lite sämre av att man lägger Microsoftprodukter i den! Tyvärr tvingas man kapitulera inför normen när man jobbar med text, annars hade jag haft andra ordbehandlingsprogram än Microsoft office i min dator.