JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Katt
Trådstartare
Trådstartare
bibban
Startdatum
Startdatum
8 Sept 2003
Svar
Svar
41
Visningar
Visningar
5 888
Bukefalos 30 år!
Ja, de är ju för härliga de raserna
... Och en sak är då säker, man har aldrig tråkigt iaf
Mvh Anna
hhahahha...nä...helt rätt.
men de flesta här på forumet har andra raser.
jag tror att jag är ensam om abessinier iaf....
det finns en som har somali. :smirk:
siames är det någon som har ,men jag kommer inte på vem.
petronilla har väl en oriental.....
Rasval
Övr. Katt Familjen förlorade en katt för drygt två veckor sedan. Sorgen är fortfarande tung men vår honkatt är inte sig själv efter att hon...
Startad av DeCloe
11 Jun 2026
Svar: 40
Visningar: 1 155
Katt
Lämplig kattras?
Övr. Katt Sonen på 4,5 fullkomligt älskar katter och har nu i flera dagar (en halv evighet, ni vet, för ett beslut kring ett djur som kommer leva...
Startad av Hedinn
11 Sept 2026
Svar: 18
Visningar: 529
Katt
Vart får man tag på kattungar?
Övr. Katt Vi ska köpa katt, dels för att vi behöver katt då vi har en del möss i det här gamla huset, och dels för att jag saknar att ha ett djur...
Startad av Fibusen
18 Feb 2026
Svar: 7
Visningar: 1 018
Katt
Ungkatt och aktivitetsnivå
Övr. Katt Har en nio månaders ungkatt hemma och oh lord vad han har energi 🤯 Sover 11-17, resten av tiden verkar han vara vaken. 04 börjar första...
Startad av kolblakkur
11 Jun 2026
Svar: 11
Visningar: 434
Katt
Autistic meltdown
Dagbok Ingen säger att du inte är smart men just att fokuset ofta för dig verkar ligga på iq och att det kanske inte alltid är så bra att haka...
_Elly_
4 minuter sedan
Svar: 1 199
Visningar: 78 201
Dagbok
SHL 26/27
Tjatter Förra säsongen försökte jag övertyga mig om att sluta bry mig. Men det går liksom bara inte. I dag står Herman i mål och tårarna...
Lilla
5 minuter sedan
Vad ska min son betala?
Samhälle Jag tycker 500 kr per månad till nöjen, utemat och andra icke nödvändiga utgifter är väl tillräckligt om budgeten är tight. Det är mer...
vilde
21 minuter sedan
Valp 2026
Övr. Hund För min del handlar det nog mycket om att det är inte superkul för hundarna att behöva tillbringa 14 timmar i bilen. Så kan jag undvika...
Philosophia
2 minuter sedan
Svar: 538
Visningar: 37 582
Hund
Valp, tips och råd
Övr. Hund Jag betalde inte handpenning för min hund heller. Ingen av mina närmaste vänner heller. Jag fick den valpen jag blev ”lovad” efter våra...
Jollanlollan
46 minuter sedan
Svar: 29
Visningar: 951
Hund