varför varför...

höstmåne

Trådstartare
varför kan jag inte ladda hem nånstans. spelar ingen roll med vilket program. det går inte. det står bara connecting to network...men den får inte kontakt..vad ska jag göra? vad är fel. förutom att jag sitter med brandvägg och norton :devil:

Se till att brandväggen släpper igenom ftp programmet om det inte är gjort är en mycket bra ide :D
Jag har zone alarm så den vet jag hur man släpper igenom program i men tyvärr inte med andra brandväggar.

Troligtvis är det brandväggen som stoppar uppkopplingen mot servern där ditt hemsidekono ligger.
Tyvärr kan jag bara zone alarm så du får fråga andra hur man gör ev. stäng av brandväggen (tala också om vilken brandvägg du har) när du skall ladda upp sidan och sedan sätta igång den igen efteråt.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
995
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 547
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: ufot
·
IT & mobiler Hjälp, please. Jag håller på med ett litet, väldigt simpelt projekt i iMovie och ska nu lägga till musik. Jag skaffade konto på...
Svar
2
· Visningar
299
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31