• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare Galore
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 41
  • Visningar Visningar 2 749
Sv: varför?

för mej var det det som var buke, var alltid där inne då. hade jätte kul. hängde inte på äu när jag var typ 13-14 så har ingen anning om det.

jo, det upmärksammade jag :P tycker det är roligt att nån kan skämta utan att bli sur:)

*allmän pms
*Många onödiga trådar
*Kyla

Varför jag är sur o grinig beror på många orsaker. Bla. viktuppgång, munsår, pms, onödiga trådar, ledvärk osv.

Gjorde han?! :eek: Det har jag glömt, eller förträngt kanske. :p

Samma här! :eek: :D

För övrigt tycker jag inte att det är särskilt överdrivet hätsk stämning här nu...? Och även om jag mår dåligt eller är irriterade på någonting IRL, så tar jag väl inte med mig det in på Buke? :crazy:

Men det blir ju så, folk är trötta för hösten är här och kan låta värre än normalt när de skriver och så blir de som läser också på sämre humör och så fortsätter det...

Liknande trådar

Bukefalos Bukefalos har varit onåbar flera timmar idag. Jag trodde först att det handlade om de problem vi sett lite av den senaste tiden och...
Svar
6
· Visningar
628
  • Låst
  • Artikel Artikel
Bukefalos Jag vet inte hur länge detta inlägg eller konto kommer få vara kvar. Jag har varit medlem på Buke sedan 2010 och jag uppskattar forumet...
Svar
4
· Visningar
2 295
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
971
Senast: Shaggy
·
Hundavel & Ras Varje gång jag går in på SKK:s sida Köpa hund så ligger det en drös nya annonser på bichon havanais överst. Det är lätt att klicka in...
Svar
15
· Visningar
1 759
Senast: linnsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka