Sv: Vårföräldrar 2013! Del 3
Vilket glädjande inlägg! Härligt, det är du så väl värd!
Ds, håller tummarna för din sambo!
Här är det deppigt värre, var ju till BM för en stund sen och min var fortfarande sjuk och skulle visst vara det hela veckan. Nästa vecka hade hon semester så jag fick en ny tid till henne 4/3, känns sådär, eller rätt skit faktiskt, men det är ju inget att göra åt. Hon jag var hos var helt sanslöst dålig, hon också. Det är nog bara min BM där som är bra, möjligtvis en till, men de andra skulle jag direkt avråda folk från att gå till.
Mina fogar vill döda mig efter besöket och hon var så velig att det liksom bara blev värre istället för att ta det där jäkla sf-måttet även om det tåras i min ögonvrå, det gör inte mindre ont för att hon gör fler gånger för att hon blir stressad över att det gör ont. Hon verkade inte alls fatta hur det är att ha problem med fogarna, gungade i en oändlighet på bebisen några gånger och var allmänt nervös. Behövde även göra en ny blodgruppering pga att jag bytt efternamn IOM giftemålet i december.
Hon skickade en remiss för något bedömningssamtal om igångsättning så får vi se om jag får komma på det eller inte. Just nu skulle jag bara vilja att barnet beamades ut ur magen och att allt blev bra av sig själv. Moget tänkande va?