JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vårföräldrar 2013! Del 3
Klockan!
Tar det aldrig slut med elände?
Usch... Lider verkligen med dig!
*kramar*
Jag hoppas det vänder, blir lite bättre eller att jag vänjer mig snabbt vid den här försämringen ....
Värst hittils, minsta rörelse som jag fixat förut framkallar nåt som jag bara känt en gång förut och det var ganska långt in i förlossningen med dottern....
det har varit så i två dygn snart nu så det suger....
Är det förresten inte hundra sidor som är max? Vi är ju helt amazing!
Dags för ny tråd! Jag startar en ny och svarar dig där Klockan
Status
Stängd för vidare inlägg.
Gravid - 1år
Eftersom vi fyllt den gamla tråden startar jag en ny. Kopierar in vad jag tror är den senaste listan.
Mars
28/2, KarinStarfighter, 33...
102
103
104
Gravid - 1år
Eftersom som ingen annan startat en ny tråd om våra bebisar kommer det en här :D
Tror detta är senaste listan från förra tråden...
34
35
36
Gravid - 1år
Ny tråd!
Tror detta är den senaste listan:
Februari
25/2 Glittra 33 år, andra barnet- I föddes 8/3, 3670 g och 53 cm
Mars
1/3-Fille...
99
100
101
Gravid - 1år
Snart har vi första födelsedagen och många av bebisarna (är dom ens bebisar längre?) börjar bli mer vilda än tama. :love:
Har jag glömt...
38
39
40
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Legat vaken en timme och tittat på svalorna. Är trött på att ha ont i nacken, plötsligt är det sämre igen?
I dag blir det att ta en...
Hoarfrost
1 minut sedan
Svar: 1 517
Visningar: 52 312
Allmänt
Tårtor, bröd, kakor och annat del 2
Mat Jag har någon billig variant till att vispa grädde, ägg/socker osv. Sen en hushållsassistent till degar.
Tror jag fick den typ när jag...
clusia
3 minuter sedan
Hur sover ni???
Småbarn Jag sover med det ena barnet i 180-säng och min man sover med det andra barnet i 120-säng. Vi hade nog sovit uppdelade även utan...
Skrottiskrott
46 minuter sedan
Svar: 17
Visningar: 572
Barn
Somna in hemma
Hundhälsa Jag har sådan tur att Gissa älskar sin vette och går gärna till kliniken, men hon bor bara 3 min bort och gör hembesök, så det får bli...
dobbis
Idag kl 01:50
Svar: 37
Visningar: 2 183
Hund
Senast tagna bilden XVI
Övr. Hund Varje gång vi ska gå på kvälls- eller morgonkiss kommer han och kryper upp på mig för att dra ut på det så mycket som möjligt :p ”ska du...
geting
Igår kl 23:33
Svar: 621
Visningar: 39 702
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Ja en sen? Det är jag inte behöva fixa recept JAG tycker är skönt. Jag vill kunna gå raka vägen in på apoteket och köp det jag ska ha...
Nota
Igår kl 23:04
Svar: 1 427
Visningar: 87 714
Hund