Dagens klagan:
Jaha om jag ska utgå från att de snittar mig på "första fullgångna tid" dvs inte 40 veckor utan då man anser barnet fullgånget och det tidigaste man väljer att snitta i Växjö -om det inte är några komplikationer så har jag exakt 7 veckor kvar nu -en evighet.(38+0).
Måtte jag bli snittad då pga mina foglossningar, tror jag snart skjuter mig själv snart annars

. Penisonärsligan kan numera inte ens stå upp och duscha, kommer inte i och ur duschen på övervåningen för egen maskin då det är ett sånt där alltiett dusch, bubbelbad, bastu osv, så är innerligt tacksam över den vanliga hederliga duschen på dass nere, kommer å andra sidan knappt upp och ned för trappen heller för att inte tala om soffan eller Saaben då den är ganska låg (ja eller normallåg) Pajeron kommer jag i och ur eftersom den är ganska hög (även det värsta pensionärsvarningen ju

. Jag kommer i alla fall i och ur sängen hyfsat än då den är ganska hög och jag har en suverän teknik sedan jag satt i rullstol, värre att vända sig när man ligger i den, för det gör så jäkla ont.
Kommit till det läget att jag inte har koll längre då jag tar mina citodon och paraflex eftersom de inte har tillräcklig verkan. Så lyckades peta i mig 4 citodon med tre timmars mellanrum, började inte fundera på det förrän jag började känna mig lite snurrig i kupan och nu har jag sämsta samvetet ever -stackars lilla barn. Så snacka om senil, nu står både tabletter och schema mitt på köksön så jag inte kan missa att skriva upp klockslag.

Skitkropp, skitgraviditet, skitvecka och skitmånad och skit med allting. Lika bra å bryta ihop redigt idag, så jag kan skriva min komplettering imorgon på ekonomitentan som ska vara inne den 9e.
- i jakten på min finska sisu som tagit oroväckande lång semester ämnar jag trösta mig med en kopp varm choklad med mintsmak..