Vårföräldrar 2017 del 6

Alltså det här med amningsbh.. köpte mig ett par utan kupa från Lindex och inser att de itne alls fugnerar. De klämmer på sidan och gör så att jag får ont i bröstet även fast de inte sitter åt. kanske är det just det som är problemet, kanten under bysten knölar ihop sig vilket gör den oerhört obekväm.

Vad har ni för bh? Min bröst är inte jättestora vilket gör det svårt för mig, upplever jag, att hitta vettig bh som fungerar.
Jag har också pytteboobs. Jag köpte två linnen och två mjuka bhs utan kupa från hm. Har bara hittat 75c som minst när det är kupstorlek och det är för stort för mig.

Dom här har jag.
http://m.hm.com/se/product/62808?gc...4927!&ef_id=VqYgzAAABM1cOXf9:20170602135657:s

Alltså det här med amningsbh.. köpte mig ett par utan kupa från Lindex och inser att de itne alls fugnerar. De klämmer på sidan och gör så att jag får ont i bröstet även fast de inte sitter åt. kanske är det just det som är problemet, kanten under bysten knölar ihop sig vilket gör den oerhört obekväm.

Vad har ni för bh? Min bröst är inte jättestora vilket gör det svårt för mig, upplever jag, att hitta vettig bh som fungerar.
Jag har lindex bygellösa amningsbh, riktigt mjuka och sköna. Säljs i två-pack med en vit och en svart. Passar mig som har liten byst. Normalt har jag 80A, har S i dessa.

Jag köpte två billiga, kuplösa BHar från typ Lindex innan förlossningen men de är ju inte vidare bra :p Har tänkt att jag ska försöka komma iväg snart och prova ut ett par riktiga på Change. Har problem att hitta BHar som passar i vanliga butiker i vanliga fall så jag tänker inte ens leta efter amningsBHar i vanliga butiker :meh:

Jag har köpt mina på bonprix. Har använt dom nästan hela graviditeten. Nu vet jag inte hur de funkar att amma i men mina bröst har varit löjligt ömma och svullna emellanåt men de bharna har funkat utmärkt och ändå gett stöd. Har liten c-kupa i vanliga fall och har nu en stod d.

https://www.bonprix.se/produkt/amnings-bh-2-pack-svart-ljus-pinkvit-lila-931188/#image

Jag kör på kappahls mjuka i microfiber, säljs i 2pack. Supersköna, jag får ha mina på dygnet runt eftersom jag läcker som ett såll..

Bebisar har underbar tajming, hade precis bytt om på oss båda för att åka och handla. Skulle bara ta Sammy i famnen och ge ner för trappen, då passade han på att kräkas rakt ner i uringningen på mitt linne och fyllde bh'n fullständigt:meh::laugh::rofl: Bara att byta om igen.

Ungefär som när dom känner på sig att man tänker sätta sig och äta, då blir det akut hungersnöd (att hen åt fem minuter tidigare är som bortblåst), full blöja eller bara jättesuperdunder sällskapssjuk :D;)

Ungefär som när dom känner på sig att man tänker sätta sig och äta, då blir det akut hungersnöd (att hen åt fem minuter tidigare är som bortblåst), full blöja eller bara jättesuperdunder sällskapssjuk :D;)
Det är inte många måltider som jag äter utan att Sammy sitter som en sugpropp på bröstet:rofl: Klart vi ska äta tillsammans:love:

Vad har du för storlek?
Jag har nämligen en mjuk från Boob samt två "vanliga" amningsBH'ar, en med plastbygel och en utan, som bara ligger och samlar damm i min garderob som du skulle kunna få.
Jag har 70c normalt, har för mig att de vanliga är 70-75 D (extra långt band runtom) och den mjuka bör vara M.
Jag använde dem de första två månaderna, sen gick jag över till några urtvättade mjuka sportbehåar. Jag har märkt att jag föredrar att dra fram brösten under en BH istället för upp ur en kupa.

Liknande trådar

R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 562
R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
3 239
Senast: Roheryn
·
R
  • Låst
Gravid - 1år Jag är för otålig för att vänta på att någon annan ska starta en tråd för oss som väntar tillökning till hösten :angel: Hoppas att vi... 2
Svar
27
· Visningar
4 125
Senast: Hedinn
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 799
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka