Ååhh vad bra!! Jag har så sjukt ont så jag vet inte var jag ska ta vägen och det blir värre för varje natt som går. Jag kommer ju snart få sova stående om det fortsätter såhär.![]()
Lider med dig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ååhh vad bra!! Jag har så sjukt ont så jag vet inte var jag ska ta vägen och det blir värre för varje natt som går. Jag kommer ju snart få sova stående om det fortsätter såhär.![]()
Fick gå upp och gå två gånger i natt för att få bort krampen i ljumsken. Hur fasen man ska lyckas bli utvilad inför fl med sånt det övergår mitt förståndLider med digFör mig är det enda som lindrar nu en riktigt varm dusch. Det mjukar upp kroppen lite iaf. Framfogen skulle jag helst operera bort helt
![]()
Fick gå upp och gå två gånger i natt för att få bort krampen i ljumsken. Hur fasen man ska lyckas bli utvilad inför fl med sånt det övergår mitt förstånd![]()
Fick hem nya selen igår och idag premiäråker lilla fröken i den. Hon verkar gilla den, hon har redan både sovit och ammat i den två gångerLite knöligt att "få fram" tutten när man ska amma dock, men hoppas på att vi ska hitta rätta snitsen snart. Är det någon mer här som bär och ammar i sele, eller kör alla med sjal?
Men du, allvarligt talat. Jag vet inte hur många inlägg du skrivit senaste veckorna om vad du pressar din kropp till trots att du vet att du får ont. Det är inte viktigt att gå promenader nu, du måste inte fixa med huset nu. Varför gör du så? Jag förstår verkligen inte. Din bebis kommer när som helst och sen får du din kropp tillbaka. Kan du inte bara ta det lite lugnt ett tag nu och vara snäll mot din kropp!Fick gå upp och gå två gånger i natt för att få bort krampen i ljumsken. Hur fasen man ska lyckas bli utvilad inför fl med sånt det övergår mitt förstånd![]()
@BobberiBoo jag måste hålla med här. De sista månaderna var jag sängliggande när jag inte var på jobbet, annars hade det inte fungerat.Men du, allvarligt talat. Jag vet inte hur många inlägg du skrivit senaste veckorna om vad du pressar din kropp till trots att du vet att du får ont. Det är inte viktigt att gå promenader nu, du måste inte fixa med huset nu. Varför gör du så? Jag förstår verkligen inte. Din bebis kommer när som helst och sen får du din kropp tillbaka. Kan du inte bara ta det lite lugnt ett tag nu och vara snäll mot din kropp!
Nä.. Helammar du eller ger du ersättning?Å i dag var en bra dag för att få mens igen![]()
Men du, allvarligt talat. Jag vet inte hur många inlägg du skrivit senaste veckorna om vad du pressar din kropp till trots att du vet att du får ont. Det är inte viktigt att gå promenader nu, du måste inte fixa med huset nu. Varför gör du så? Jag förstår verkligen inte. Din bebis kommer när som helst och sen får du din kropp tillbaka. Kan du inte bara ta det lite lugnt ett tag nu och vara snäll mot din kropp!
Håller helt och fullt med er! men med en 5 åring hemma på heltid behöver jag roa henne iaf en stund varje dag. Sen vi flyttade för två veckor sen så har jag dragit ner på all aktivitet till ett minimum, så den promenaden vi tog igår va i princip det enda jag gjorde, sen tillbringade vi resten av dagen i sängen med paddan.@BobberiBoo jag måste hålla med här. De sista månaderna var jag sängliggande när jag inte var på jobbet, annars hade det inte fungerat.
Nä.. Helammar du eller ger du ersättning?
Jag hoppas min håller sej borta länge..
Helammar... Den kom efter sex veckor med junioren. Nu höll den sig till åtta veckor.
Så värdelöst!
Fy så trist! Det är ju en bonus man vill ha ju..Helammar... Den kom efter sex veckor med junioren. Nu höll den sig till åtta veckor.
Så värdelöst!
Började med p-spruta vid efterkontrollen = ingen mens![]()
Började med p-spruta vid efterkontrollen = ingen mens![]()