Å i dag var en bra dag för att få mens igen![]()
Ha! Jag med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Å i dag var en bra dag för att få mens igen![]()
Någon här som ska sätta in spiral? Första BM sa man kunde göra det efter 2 månader, andra sa efter 3. Känns lustigt att det kan skilja på samma mvc.
Till mig sa både BM och läkare att spiral kunde sättas in vid/strax efter efterkontrollen.Någon här som ska sätta in spiral? Första BM sa man kunde göra det efter 2 månader, andra sa efter 3. Känns lustigt att det kan skilja på samma mvc.
Till mig sa både BM och läkare att spiral kunde sättas in vid/strax efter efterkontrollen.
Ok och den görs 8-12 veckor efter BF så båda kanske har rätt då.Vågar inte lita på amning som skydd och det här med kondom har inte varit vår starka sida.
Men vi får väl försöka sköta oss den tiden (om jag ens är intresserad av sex så tätt inpå).
Jag har velat ha sex men har fortfarande ont så får va utan ett tag till![]()
Här ville de vänta 4 månader... Alltid satt in efter 3 månader innan.Någon här som ska sätta in spiral? Första BM sa man kunde göra det efter 2 månader, andra sa efter 3. Känns lustigt att det kan skilja på samma mvc.
Har legat vaken sen kl 3 från och till. Finns ingen direkt anledning vilket stör mig ännu mer. Känner mig dessutom nästan som en människa nu.
Får väl pallra mig upp och äta lite frukost istället för att ligga här och glo.
Har börjat dra i tåtarna inför dopet, kyrka bokad och cateringfirman ska ge offert. Syrran är konditor/bagare så hon gör tårtor.
Frågan är bara vad man ska bjuda på för typ av mat? Nåt lätt eller nåt rejält?dopet är 13,00 så jag skulle tro att folk kanske äter nån typ brunch innan?