Bukefalos 25 år!

vargtänder

B

**BORTTAGEN**

Hejsan!
Jag undrar vad det kostar ungefär att ta bort vargtänder?

S

Sunnan

2001 kostade det mellan 800 -900 kr för oss att plocka bort två tänder

M

montgomery

Förra året för "bedövning", utdragning av två vargtänder och raspning blev det 1250 kr inkl moms!

M

madamemerry

Jag drog ut två vargtänder på min häst i februari, det kostade mig 1450:-

H

Happy

Hej! Jag tog bort en vargtand på min häst nu i augusti. Det kostade 800:-, och då raspade han lite också, samt en genomgång på ryggen. Jag kan skicka namnet på honom om du skull vilja ha. Veterinär som är spec. på tänder, rygg och sadlar.

B

**BORTTAGEN**

det är lugnt, jag har redan en hästtandläkare som ska göra det. skulle bara kolla ungefärlig kostnad :)

Liknande trådar

Hästvård Min 4-åring har sina vargtänder kvar och jag velar kring hur jag ska göra. Plocka bort eller inte? I hennes fall är det stora vargtänder...
Svar
9
· Visningar
404
Hästvård Hur länge ungefär brukar man låta hästar stå/vila efter att man dragit tänder/vargtänder? :) (tränas utan bett) Brukar veterinär...
Svar
6
· Visningar
341
Hästvård Min häst ska operera bort sina vargtänder. Undrar hur länge ni väntat med att rida? Om ni ridit redan dagen efter? Givetvis bettlöst...
Svar
17
· Visningar
720
Hästvård Hejsan. Nu har min dam tydligen haft en inkapslad hovböld länge länge, nu har vi lyckats få reda på vad det var för fel och veterinären...
2
Svar
24
· Visningar
1 653

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vad hände med doodlarna?
  • Kattbilder #6

Hästrelaterat

Omröstningar