Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
är det någon som vet någon sida eller något som man kan se vart folk ligger i ranking och så.. svenska ryttare då.. hade varit jätteglad om någon kunde svara..
Gå in på www.ridsport.se gå till tävling/resultat och sedan fälttävlan där längst ner på höger sida ligger det en länk som heter Ranking välj då internationell.
Kläder & Bli fin Är det några fler här som är intresserade av eller liksom tror på/följer färganalys? Jag har alltid dragits åt en viss färgpalett. När...
Hästmänniskan Hejsan,
Möjligtvis lite längre inlägg men finns lite info att behöva skriva så det blir tydligt.
Ok, så sen oktober förra året (alltså...
Hästmänniskan Hur gör man när man har två hästar som ska avlivas, för att stressa dem så lite som möjligt? Jag vill ju helst inte att någon behöver se...
Hästmänniskan Jag vet inte hur vanligt det är, men jag tror att man som hästägare ofta har en självklar syn på vad som är viktigt och hur man vill ha...