JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Varma vantar/handskar för ridning?
Har det kommit några bra sådana?
Jag skaffade i våras i en äventyrsbutik ett par tunna smidiga yllefingervantar (a typ 450 kr..
) som jag tänker ha under annat. Har inte testat dem än.
Vilka tycker ni håller era fingrar varma bäst?
Rie
med Raynards syndrom och därmed mycket frusna fingrar.
Sv: Varma vantar/handskar för ridning?
Jag tycker Roeckls (tror de heter Artic??) vinterhandskar är bäst. De är smidiga, inte så tjocka, men ändå varma. Jag brukar köpa ett nytt par varje vinter
Utrustning
Har haft väldigt svårt för att hitta en varmare ridvante att ha i stallet och till ridning. Jag sprang runt som en skollad råtta i alla...
Utrustning
Jag börjar bli äldre (30 nu) och har totalt hållit med hästar och i stall i drygt 20 år.
När jag var yngre var det mycket viktigt för...
Hästvård
Jag ska nu berätta hur det har gått med MIN häst. Det var het diskussion om ämnet i tråden "Varför skor ni?" för 1-2 veckor sen, vilken...
2
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Nähä, då ångrade sig säljaren. Trodde att jag skulle slippa sånt när jag la in en köpesannons. Suck.
Habina
2 minuter sedan
Brodd och skydd?
Utrustning Är det i Tågarp? Har både ridit med och utan men hör som de andra säger med din tränare.
Jag har boots fram men inte bak. Tycker det...
Freazer
8 minuter sedan
Dressyrhingsten Skyline to B.
Avel Jag tolkar det som en häst med mycket integritet och att stort självförtroende. Inte för alla, men heller inget direkt negativt.
Bee
15 minuter sedan
Svar: 205
Visningar: 23 421
Avel