Har sett många trådar här med frågor om varmfodrade ridbyxor att ha när riktiga täckbyxor eller ridoverall är för varmt. Det verkar inte vara så gott om sådana... Men själv hittade jag ett par hemma i mina gömmor! Det var helt enkelt ett par gamla ridbyxor som är två storlekar för stora (gick ner rejält i vikt för ett par år sedan). De var mina favoriter så jag hade inte kunnat göra mig av med dem. Nu kom jag på att jag faktiskt rymmer ett par långkalsonger i microfleece, ett par i ullfrotte och ett par JÄTTETJOCKA långkalsonger i "raggsocksull" under dessa ridbyxor. Nu fryser jag minsann inte!
Är det väldigt blåsigt har jag ett par vindbyxor utanpå.
För mig var det gratis, eftersom jag redan hade byxorna, men eftersom passformen inte blir så noga när man ska ha så mycket under måste man ju kunna köpa billigaste byxorna från H**ks/B*rjes lika gärna, bara de är minst två storlekar för stora.

För mig var det gratis, eftersom jag redan hade byxorna, men eftersom passformen inte blir så noga när man ska ha så mycket under måste man ju kunna köpa billigaste byxorna från H**ks/B*rjes lika gärna, bara de är minst två storlekar för stora.