Sv: Vårmammor 2010 & Co del 17! 
Fick du FEM sprutor i munnen?
(svimmade precis härhemma)
Jag är så spruträdd att jag skulle nita tandläkaren och fly om det kom en spruta nära mitt ansikte. Hade jag inte mått så dåligt under graviditet och förlossningen och varit så svag hade ingen spruta fått komma i närheten av mig.
Det är när jag läser alla era tandläkarberättelser som jag tackar min lycklliga stjärna för att jag aldrig haft ett hål i hela mitt liv.
*kl*
Började ju må så förbenat illa igår och det blir bara värre och värre.
har ju inte berättat det för våra föräldrar än, ville hålla på det tills det var lite säkrare, men fortsätter det i den här takten så kommer jag inte kunna jobba mycket längre till utan behöver hjälp med hästarna. Min sambo är ju allergisk, annars hade han kunnat hjälpa till med mockning, men som det är nu kan han bara leda ut hästarna och fylla på vatten, vilket i sig är en jättehjälp.
Är så ledsen över att det verkar bli lika illa som förra grav, särskilt nu när jag kommit igång med hästarna och min lilla B börjar gå så himla fint och samlar ihop sig, istället för att vara överallt och ingenstans.
Fick du FEM sprutor i munnen?
Jag är så spruträdd att jag skulle nita tandläkaren och fly om det kom en spruta nära mitt ansikte. Hade jag inte mått så dåligt under graviditet och förlossningen och varit så svag hade ingen spruta fått komma i närheten av mig.
Det är när jag läser alla era tandläkarberättelser som jag tackar min lycklliga stjärna för att jag aldrig haft ett hål i hela mitt liv.
*kl*
Började ju må så förbenat illa igår och det blir bara värre och värre.
Är så ledsen över att det verkar bli lika illa som förra grav, särskilt nu när jag kommit igång med hästarna och min lilla B börjar gå så himla fint och samlar ihop sig, istället för att vara överallt och ingenstans.