Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tyckte också att det lät kul. Jag spyr på mitt jobb.Skulle vilja ha ett jobb som går lite mer av sig självt så att säga. Det är ingen som talar om för mig vad jag ska göra, utan det är helt upp till mig själv vad jag ska göra och om jag ska jobba ihjäl mig eller inte göra nånting typ. Chefen har ju noll koll. Otroligt stressande faktiskt. Han har fortfarande inte svarat på mitt mail som jag skickade för ca 4 veckor sen. Så typiskt honom, vet inte hur han lyckas, men hans mail "försvinner"
![]()
Tja, vår klinik faller samman utan mig och min kollega, det är verkligen vi som är spindeln i nätet.
Tandläkarbarn, säger jag bara![]()
aha
Trevligt iaf, alltid underbart och höra folk som gillar sitt jobbHoppas jag ska hitta rätt någon dag jag med..
ååh, så spännande med en planHär är syskontankarna mest skrämmande, hihi! Får man fråga vad det är du vill läsa? Respekterar om du inte vill avslöja såklart
![]()
Vad skönt att du känner så!Precis så jag hade det också..och jag hatade det! Vill också ha ett jobb där jag vet vad jag ska göra, rutiner och ett håll igång..Kontakt med människor samtidigt som det är annat att göra också...
Så jag vet hur du känner..exakt..så glad att jag slipper det, även om det är surt att vara utan jobb i Juni. Men jag ser dte som en utmaning, en nystart!![]()