Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte mig på att göra DENNA tårtan och då med hallon- och dumlefluff mellan tårtbottnarna som fyllning, verkar ju inte så svårt med marshmallowfondant heller. Vad säger ni, verkar den god?
.
Och jag har precis ringt städfirma. Sambon och jag bestämde att vi inte skulle köpa dyra julklappar utan istället lägga de pengarna på städning nu när vi har barn. Sen nu när jag varit invalido har ju alla möjliga hjälpt till att "städa och plocka" så det är inte alls som jag vill ha det. Nu är jag inte jättepetig i vanliga fall men kök och badrum ska vara kliniskt.
Så nästa vecka kommer de och gör en grovstädning (bakom kyl o frys osv) och sen får vi se om det blir varannan vecka. Vi bor ju inte jättestort så jag tror inte det blir så dyrt.
Jag tjatade som sagt dygnet runt i flera år. Jag skickade brev på posten till mammaÅh kanin var också sånt som jag ville ha som liten! Vi har kommit överens om att när Isabella är 5 år och vill ha kanin ska hon få det. Hon får säkert innan dess om hon vill men det är vår grundplan.
Vi hade ju en kanin 2007-09 som jag saknar jätte mycket, min fina lilla Julle.
Åh kanin var också sånt som jag ville ha som liten! Vi har kommit överens om att när Isabella är 5 år och vill ha kanin ska hon få det. Hon får säkert innan dess om hon vill men det är vår grundplan.
Vi hade ju en kanin 2007-09 som jag saknar jätte mycket, min fina lilla Julle.
Vi ska skaffa höns sen så a kan få en egen höna om hon vill![]()
Blev så galet inspirerad av det där så på lördag ska jag baka en sån tårta, men vem vet kanske gör den med after eightfluff och päronmousse oxå![]()
![]()
Vi ska skaffa höns sen så a kan få en egen höna om hon vill![]()
Stella säger mamma nu!Inte jollret ma-ma-ma utan ett kort och koncist "mamma" när hon vill mig något. Älsk!
;
Vi har pratat om det där med djur, och kommit fram till att det inte blir några egna djur, utan de djur vi har är familjens. Sen har vi katt, så av den anledningen går det inte att ha små gnagare eller fåglar hemma. Akvarium har vi redan, och hund funkar inte eftersom bägge vuxna jobbar dagtid utanför hemmet. Så det finns väl egentligen inte så många fler sorters djur vi kan ha heller.