Vårmammor 2010 del 10!

Sv: Vårmammor 2010 del 10!

Jag är inte med i bukevårmammagruppen! Har inte vågat gå med eftersom jag iiigentligen är en sommarmamma men trakasserar er iaf :o:D

(fast det är ju bara för att ni är så roliga och alldeles alldeles uuuuunderbara! :love: )

Jag vägrade också FB länge! Men nu skulle jag "inte klara mig" utan det! Har slutat använda MSN och har pratat (chattat) med många gamla (och nya :) ) vänner som jag aldrig skulle pratat med annars :)

Jag är inte med i bukevårmammagruppen! Har inte vågat gå med eftersom jag iiigentligen är en sommarmamma men trakasserar er iaf :o:D

(fast det är ju bara för att ni är så roliga och alldeles alldeles uuuuunderbara! :love: )

Och vi är så glada över att du är hääääär, för du är också alldeles alldeles uuunderbaaar:D

Jo men i mångas ögon, uppenbarligen lite här också känns det som, så är man ju nästintill efterbliven om man inte har fb.

Jag vägrade oxå FB lääänge. Men det är som flera säger, kul att se vad gamla vänner och klasskamrater pysslar med och lättare att hålla kontakt. Tror inte det dör ut. Men utvecklas gör det nog.

Äsch, du har ju blogg ju. Det skulle jag aldrig orka. Det kräver ju mer än fejjan ju :) Blogg och buke, det räcker väl :)

haha, men nää! Så får du ju inte känna! Fb är ju som vuxen lunarstorm..det är trevligt tycker jag, men jag tycker inte att nån är konstig som väljer att inte ha det..Jag vägrade som sagt det länge själv, och jag kände inte mig efterbliven eller att nån tyckte det, eller så sket jag helt enkelt i vad folk tyckte och tänkte..Tyckte mer att jag var lite coolare än andra för att jag vågade vägra..men dte sket sig tillsist:cool:;)

Sen blir dey väl lätt så att folk antar att alla har för det är så vanligt..även företag har ju Fb idag. och som sagt är det lättare att ladda upp bilder där, och det blir ju så att man kommenterar det här ibland..tyvärr ju..

Javisst fasen :D
Du är en av de däringa sommarmammorna ;)
Du har hängt med oss så länge nu att du är "en av oss" :)

*kl*

Här vågar vi snart inte gå utanför dörren. Vinterkräksjukan och vanliga influensan härjar plus halsfluss, men den har vi ju redan klarat av....
En av H:s klasskompis mamma väntar sitt fjärde barn i februari. Hon fick vinterkräksjukan förra veckan och blev inlagd då hon var på väg att föda, de lyckades dock stoppa det. ( Som om det inte är jobbigt nog att föda frisk)
Pratade med henne idag och hon var hemma igen, men nu har hon tre barn hemma som avlöser varandra med kräk :crazy:

Min blogg lägger jag nog ner 15 minuter på per dag, jag vet ingen som lägger ner så lite tid på fb.

Emelie
Nej jag menar inte dig specifikt men man tröttnar på att alltid får höra hur man klarar sig utan fb. Folk förutsätter att alla har fb, jag kan inte ens kolla babyproffsen erbjudande.

Bara till dig Michellan ;)

165317_10150104400689761_503859760_5891450_819751_n.jpg

179382_10150104401139761_503859760_5891457_3063560_n.jpg

Jag tänkte behålla svansen ungefär så lång som den är idag (fast i tagel och inte i garn...) på 45 cm och manen tänkte jag låta vara kort och ståendes, som den lilla, lilla biten av tagel som är kvar, kring 15-20 cm behövs. Har googlat på gunghästen och det verkar vara lång man på de flesta, men då Selmas ponny har man som står rätt upp, så tycker jag det är roligare om man har det så. :) Modellen är av märket gemla, enligt min morfar är den från 1900-talets början, 1900-1910. Ångrar att jag inte lyssnade mer när han berättade allt, nu när han är borta så inser man hur mycket man gick miste om. :( De gjordes tydligen i tre olika modeller, en som skrittar, en som travar och så min som galoppar. :)

Jag skriver väldigt sällan på fb. Läser mest bara. Det kräver inte så mycket.
Jag får babyproffsens erbjudanden på mail.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 697
Senast: Takire
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
555
Senast: Rosett
·
Tjatter Kära Buke-TV-tittare, schlagerfantaster och ni som av misstag råkade klicka er in här—välkomna till årets största, mest prestigefyllda... 25 26 27
Svar
533
· Visningar
10 149
Senast: LenaH
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 297

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka