Vårmammor 2010 del 10!

Sv: Vårmammor 2010 del 10!

Jag blir helt rörd när jag ser alla ni som erbjuder tagel. :love: :cry:

Allt svart svanstagel är jättejättevälkommet, om ni verkligen kan tjuva lite från era hästars svansar, lockigt som rakt, skulle jag bli överlycklig. :love:

Lovar att betala frakt och skicka en tackgåva. :)

Nu var min lilla skrutt alldeles dyngsur så jag får kolla om det går att rycka honom till helgen :)
Jag behöver ingen gåva- men ett foto på hästen på fb sen hade varit kul :)

Hur långt ska det vara? Tänkte klippa Cos svans, ganska mycket, kanske tio cm. Men blir det för kort? Är iaf mkt och tjockt...

Men självklart blir det bild! Startade nyss ett renoveringsalbum på fb. :)

Zazz: svansen är ca 40cm, så 10 cm blir lite kort, tyvärr, men stort tack ändå. :)

Från mig får du inget tagel om du inte postar bilder här :mad: alla har inte fb och blir lika ledsen varje gång ni kommenterar bilder/videoklipp på fb i denna tråd :cry: det kan ni väl kommentera på fb eller vad har man annars det till?

:p

Skicka pm med adress så kommer det lite svans åt dig :idea:

Jag har inget behov av fb och jag erkänner att det är träligt när ni skriver kommentarer i tråden om saker på fb eftersom jag antog att det kan ni lika gärna göra där? Fast trots det så är det inget som triggar mig att skaffa fb.

Mkt möjligt... Men det är väl kul så länge det varar :)

Hihi, håller med..och jag VÄGRADE fb jättelänge..men nu är det rätt kul och jag har koll på mina vänner fast jag inte träffat dem..Lite skojjigt är det..Men det är ett träsk man gärna fastnar i lite smått:p

Det är så mkt lättare att ladda upp foto direkt från mobilen till FB. Ska det in här så måste jag först ladda upp det på photobucket och sen länka hit.
Därför så är iaf jag lite lat ibland och hänvisar till FB.
Hur många är det som inte är med i bukevårmammegruppen på FB?

(Tom min morfar 85 år är med på fejjan ;))

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 697
Senast: Takire
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
555
Senast: Rosett
·
Tjatter Kära Buke-TV-tittare, schlagerfantaster och ni som av misstag råkade klicka er in här—välkomna till årets största, mest prestigefyllda... 25 26 27
Svar
533
· Visningar
10 149
Senast: LenaH
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 297

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka