Vårmammor 2010 del 12! <3

• Småbarn
  • Trådstartare Trådstartare aneka
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 995
  • Visningar Visningar 94 135
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vårmammor 2010 del 12! <3

Det går säkert, det är så mycket elektroniska knappar överallt.
På mina andra bilar har det varit en mycket tydlig ratt med klara anvisningar när man ska ändra. Ska bannimig ut och kolla lite på bilen när gubben kommit in, är inte så hemma på den bilen än även om vi haft den sen i sommras och jag har avverkat 2000 mil med den.

Hehe min man har åkt halva vintern i sin bil och svurit över att det inte finns värme i backspeglarna. Jag lånade den en gång och hittade på det direkt ;) Ibland hittar man inte saker på en gång utan man använder bara det som man måste.

Meeeen- Armani då... Är det därför jag inte får mitt offer.... men näää- jag är inte otålig ;) hihi

Jag börjar få lite ångest över SB, tänk om presenten inte alls blir bra till den man skickar till. Känns lite otäckt när man inte känner sitt offer :o

Jag känner precis som du för barnkläder, fast i mitt fal kräks jag över pojkkläderna :crazy: Dock tycker jag att Åhléns flera gånger har överraskat mig. Men i övrigt är pojkkläder på just HM, Lindex och Kappahl skit; Byxor är antingen jeans eller joggingbyxor. Tröjor/bodys är också sååå B. Det är tuffa figurer, tråkiga färger etc. och det retar ihjäl mig.
Tycker iofs att flickkläderna är skittråkiga de också, men det drabbar ju inte mig direkt :D
Jag älskar ju att klä Milton i tights, tycker det ser trevligare ut på en pojke, än joggingbyxor och ändå lika skönt! Älskar roliga mönster (faktiskt som Lindex bondgårdsmönster som de hade när M var jätteliten) som polarn och pyrets kläder ofta har. Likaså fleecetröjan han har från Villervalla - ett sådant plagg som både en pojke och flicka kan ha, jag stod faktiskt och velade mellan den blå vi köpte och den röda som också fanns (som Zodys Stella har). Milton kläs ofta i unisex-kläder tycker jag, det är mer vår stil =)

Nej, det tror jag inte. Alla har nog fått ett pm om reglerna och att man ska skicka en önskelista.
Men ett pm om sitt "offer" har nog aneka inte hunnit få ihop än :)

Mmm... var in på en butik som heter Moa & Max här i stan och fick väldigt många ha-begär bland villervallas kläder men det blev bara strumpor och strumpbyxor från lundmyr ;) Finns så mycket fina kläder om man verkligen letar i varje liten vrå.

Så bra att det löste sig så du också hinner till kl 11! :idea:

Har alla hittat min adress (och telefonnummer om ni skulle köra vilse)? Hojta till annars!

Nädu- jag vill ha mitt offer NUUUUU!!!
Haha! Jag bara skojar... antagligen sitter jag o biter på naglarna den2/4 o har inte en aning om vad jag ska köpa ;)

Jag vill bara vara lite tetig ;)

Hejsan hoppsan

Är äntligen människa igen efter att jag, sambon och A sovit en och en halv timme. Sambon och A sover förresten ännu, ska bli spännande att se om han sover för natten. Skitdum tid, jag vet :grin: Men han var dödstrött och det hade inte fungerat att hålla honom vaken.
Förutom trötthet så känner jag inte dirkekt av att jag är gravid. Å andra sidan så håller A mig sysselsatt så tid till att känna efter finns inte heller ;)
Fast kommer ihåg det när jag tittar ner eller ser mig i en spegel. Det är mammabyxor som gäller alla redan :o

Väntar ivrigt på SB offret, det är första gången för mig :bump:

Idag har jag varit och klippt mig, åkte av en hel massa hår såhär kort har jag inte haft på evigheter. Sen träff på vc med en samtalssjuksköterska, igår var det en arbetsterapeut oh imorgon sjukgymnast. Sen är utredningen om min rygg kanske äntligen klar att skickas in till försäkringsbolaget!

Nu har mina solskyddskläder från Madeforkids kommit! Så det funkade bra även med förskottsbetalning. :laugh: Måste säga att de allra flesta barnbutiker jag beställt från har levererat väldigt snabbt. Sånt gillar jag.

Vad gäller storleken (86-92) så var det som jag läste nånstans, de följer BVC:s normalkurva men är smala i passformen. Vilgots lår är inte enl normalkurvan :angel: så där satt det väldigt tajt, men nästa storlek hade nog inte blivit bra heller.

Det är bara dig vi väntar på Armani__! ;)
Ska börja skicka ut era SB nu! :) Spännande va?? :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga... 2
Svar
22
· Visningar
2 480
Senast: Dentaku
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 414
Senast: Edla
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
522
Senast: Rosett
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 422
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Vad har ni för klösträd?
  • Leverera valp vid 12 veckor?