Vårmammor 2010 del 13 <3

Sv: Vårmammor 2010 del 13 <3

Åhh jag vill också gå på Ikea. Måste åka ner någon dag!
Vi skulle egentligen dit på tisdag och luncha med grannen, men så såg jag annonsen och eftersom vi ändå planerat att köpa två såna byråer så måste jag dit idag. Har ingen lust att shoppa sånt ensam med V. Vet inte ens hur det ska gå till rent praktiskt. :confused:

Men de öppnar inte förrän kl 10, så jag kanske hinner ladda upp bilderna innan iallafall. :idea: Ska bara byta en kontaminerad blöja.....

Vad kul att se era paketöppningar! Även fast jag själv inte är med i SB.

Jag har varit så ambitös att jag sökt till universitetet i höst... Har en termin kvar av lärarprogramet och hade tänkt vara duktig och slutföra det.

Samtliga deltagare i SB:
Modett
AKB -> Michellan95
Juzzzen
Armani__
Oregano
Mikan
viv
EmelieR
Emmah.S
Michellan95
aneka
Zody -> aneka
Western_Ivy
Zazzarazz
Svartfot
doris

Gör såhär så följer den fullständiga listan med på varje sida så slipper man sitta och leta efter den allt för mkt! :)

Om du åker, kan du inte hålla ett öga öppet för om de har några garderober till bra pris?

hmm. Min dator hittar inte mina foton i telefonen :confused: Slängde ut det på fejjan så länge så ska jag bråka vidare med datorn senare idag när A sover.

Vem var det nu som glömde skicka med en ledtråd ;) Vet att någon skrev det och sänger ut en vild gissning på Oregano. Vi har ju anledning till att vara glömska båda två :D

Iaf så fick A små grytor och stekpannor i sitt paket, nu ska han hjälpa pappa i köket i framtiden :laugh:
Tack så mycket vem det än är, om det inte är oregano så får jag leta i gamla inlägg!

I vlt. Det var en helsida, men inget annat som var av intresse för mig iaf. Det fanns ett sånt där kvadratiskt avlastningsbord för 9 kr. :D Kolla hemsidan, så finns allt där. :idea:

Åh, vilken fint paket jag har fått! :laugh:
Vilgotapril2011006.jpg

Vilgotapril2011011.jpg

Det var en bondgård!! :banana:
Vilgotapril2011014.jpg

Den kan man äta på! :D
Vilgotapril2011016.jpg

Och så sparkar vi lite med benen.... :rofl:
Vilgotapril2011018.jpg

... när vi får syn på en annam grej...
Vilgotapril2011020.jpg

... som man också kan äta på!!! :banana:
Vilgotapril2011021.jpg

Men nu måste jag undersöka mammas kamera! :p
Vilgotapril2011022.jpg

Fick ju en ledtråd ang Ikea längre upp på sidan med :D

A Hade feber hela dagen igår och somnade jättetidigt. Klockan två i natt var febern borta och A var jättepigg :grin:. Tog säkert två timmar innan han somnade om. Snart ska vi in till till stan och handla lite vårblommar. Hoppas att det var sista frostnatten nu!

Vi har också haft paketöppning... Ebba fattade inte alls varför hon skulle öppna paket när man kunde försöka sno kameran ;) Men bilder kommer senare :)

Jag har inte en endaste aning om vem som kan vara Ebbas "tomte" så vi får nog ha lite ledtrådar ;) haha

Hon blev iaf glad för sina saker. Hon har provsmakat alla "fiskstjärnorna" och tuggat på knoppen till hängaren också... Just nu leker hon med emballaget :)

Men hur ska jag kunna gissa vem det är ifrån!! :eek: Hm... Paketet låg i någon form av datakartong... Vem kan det vara...? Inte en blekaste, men jag gissar på doris. :D

Vad gullig du är! :love: Jag ska visa igelkottarna senare, men jag har en helt förkrossad V här som jag måste ta hand om innan vi ska åka. Han har fått leka med en stövelpådragare medan jag fixat med bilderna. Den var jätterolig, men så slängde han den rakt på min tå så jag skrek sakt ut och då blev han jätterädd och jätteledsen... :o

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga... 2
Svar
22
· Visningar
2 586
Senast: Dentaku
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 585
Senast: Edla
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
557
Senast: Rosett
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 764
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31