Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Så har jag gjort. Kör henne till station. berättar vilken hingst och hämtar henne några veckor senare när allt är klart. Men vissa hingstar finns det bara begränsat av och då måste man boka. Tror dock inte så är fallet med Canterbury.
Men, hmm är det inte "krav" på att regga stoet på www.sprangrulla.se från och med förra året? Betäckte du inget förra året?
2009 året fanns det inte med som krav, men 2010 var det nog det om jag inte har helt fel för mig
haha, "skönt" att höra att det är fler som är lite för stressade/har förträngt att det snart är dags för fölning.. Vad och när väntar du för något då??
hjälp, jag ska på anställningsintervju på måndag! De ringde nyss. Ett sommarjobb på ett habiliteringshem. Jag som knappt kommer ihåg hur man jobbar, har varit hemma i 15 månader nu... min man kommer ha S undertiden jag är på intervju ifall min mamma inte kan. Min man får gå från jobbet en timme eller två. Skulle vara kul att få jobb så jag kan dryga ut mina mammadagar. Gubben får då vara hemma med S de dagar jag ska jobba.
Ja! jag har i och för sig en fast tjänst, men har valt att vara mammaledig tills S är 1½år. Men jag är sugen på att byta jobb, kommer inte orka jobba natt...
Spännande med intervju... Jobben jag sökte gick ut i onsdags så nu håller jag både tummar o tår här hemma... Misstänker att jag blir ett monster om inte jag blir kallad till intervju Hihi!
Har förresten aldrig sökt ett jobb innan så intervju har jag aldrig varit på... Jobben brukar hitta mig ändå så jag får väl hoppas det löser sig denna gången med
Hästmänniskan Nyligt fått diagnosen hypermobil Ehlers-Danlos, och känner att det var mycket som plötsligt blev begripligt angående mina svårigheter i...