Vårmammor 2010 del 13 <3

Sv: Vårmammor 2010 del 13 <3

Så har jag gjort. Kör henne till station. berättar vilken hingst och hämtar henne några veckor senare när allt är klart. Men vissa hingstar finns det bara begränsat av och då måste man boka. Tror dock inte så är fallet med Canterbury.

Samtliga deltagare i SB:
Modett
AKB -> Michellan95
Juzzzen
Armani__
Oregano -> Mikan
Mikan
viv
EmelieR
Emmah.S -> Western_Ivy
Michellan95 -> Modett
aneka
Zody -> aneka
Western_Ivy
Zazzarazz
Svartfot
doris

Det finns ju inte så många från norrland att välja på :D
Sen har min mamma jobbat som avbytare så tror det är därför det fastnat att du oxå gör det :)

Men, hmm är det inte "krav" på att regga stoet på www.sprangrulla.se från och med förra året? Betäckte du inget förra året?
2009 året fanns det inte med som krav, men 2010 var det nog det om jag inte har helt fel för mig :o

Jo, du har helt rätt. Glömde. Har förträngt att mitt sto snart fölar tror jag.

haha, "skönt" att höra att det är fler som är lite för stressade/har förträngt att det snart är dags för fölning.. Vad och när väntar du för något då??

Den 5 juni ska det komma en till Tornesch-Heartbreaker. Och den här gången blir det ett sto!!!!! :angel:

kl

hjälp, jag ska på anställningsintervju på måndag! De ringde nyss. Ett sommarjobb på ett habiliteringshem. Jag som knappt kommer ihåg hur man jobbar, har varit hemma i 15 månader nu... min man kommer ha S undertiden jag är på intervju ifall min mamma inte kan. Min man får gå från jobbet en timme eller två. Skulle vara kul att få jobb så jag kan dryga ut mina mammadagar. Gubben får då vara hemma med S de dagar jag ska jobba.

Ni som gjort den där tårtan med hallonmousse och daimfluff... Är den väldigt söt och mäktig?

mäktig ja för jag tyckte lagerna blev tjocka men inte sötsliskig, fick mycket beröm för tårtorna att det var väldigt goda.

Macken: Vad kul att få komma på intervju! :laugh:

Ja! jag har i och för sig en fast tjänst, men har valt att vara mammaledig tills S är 1½år. Men jag är sugen på att byta jobb, kommer inte orka jobba natt...

Nej jag skulle inte heller vilja jobba natt. Vilket läge ändå, du är sugen på att byta jobb och då ska på arb.intervju :idea:

Kan du inte länka receptet? :)

Nu är vi medlemmar på språngkulla och har pratat med Cyllene, så det lutar åt att det blir en liten Canterbury och Casablanca bebis. :)

Och givetvis ska det bli en avkomma på C ;)

Spännande med intervju... Jobben jag sökte gick ut i onsdags så nu håller jag både tummar o tår här hemma... Misstänker att jag blir ett monster om inte jag blir kallad till intervju ;) Hihi!
Har förresten aldrig sökt ett jobb innan så intervju har jag aldrig varit på... Jobben brukar hitta mig ändå så jag får väl hoppas det löser sig denna gången med :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga... 2
Svar
22
· Visningar
2 589
Senast: Dentaku
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 598
Senast: Edla
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
558
Senast: Rosett
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 897
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka