Sv: Vårmammor 2010 del 13
Usch. Blev lite småäcklad när jag såg ett rent utav snuskigt kök på din beskrivning.

min farfar är likadan och jag äter inte där längre. Hjälpte honom att städa ut kylskåpet i sommarstugan i Norrland 2009 och upptäckte att bregotten han serverat till frukost var två år gammal, haha, jag som undrat varför jag fått så ont i magen. Hittade grejer från 94, sen dess har jag varit allmän därifrån...
Förstår att du tycker det är jobbigt.
Måste bara fråga hur sjutton du lyckas hålla katthåren borta från maten? För hur mycket jag än tvättar bänken, händerna, har kortärmat på mig osv så är det ALLTID ett eller flera hundhår i maten. Jag blir tokig på det.
Jag har gett upp att ha det kliniskt överallt inne och Selmas grejer står inte snyggt på hyllan utan befinner sig i plastbackar, hehe, men när det är tusen grejer i köket får jag panik.
Det är absurt, men jag är lite likadan när det gäller inredning och nu Selmas grejer. Jag blir tokig och ledsen när folk köper saker som de vet att jag inte gillar, men som de gillar.
Min sambo var precis inne. Han hade tusen grejer att lämna in tills imorgon, så han hade inte tid att ha Selma. Han erbjöd sig dock att ringa sin mamma... Men jag sa nej tack.

haha.