Sv: Vårmammor 2010
Delvis Kl
Måste också få gnälla av mig lite idag. Idag är en riktigt skit-dag. Vaknade på tok för sent och har inte fått något gjort alls. Lägenheten ser ut som fan och jag vill bara flytta här ifrån. Måste verkligen dammsuga och torka golv idag, men får så ont i min ischias av dessa rörelser, sambon jobbar, tyvärr.. Dessutom måste jag laga mat, helt ok om det inte var så att jag måste köra och handla först.
På tal om att flytta, berättade ju om den lilla gård i hade på gång tidigare. Vi var enda intresserade och velade länge och väl. Gården låg ute till försäljning länge sedan togs annonsen bort, vi fick veta att de skulle försöka igen till våren.
Jag skulle imorgon ta tag i detta igen, ringa mäklaren och kolla med ombygget av den stora vägen i närheten etc. och igår säger min pappa att han hade pratat med grannen till gården, som säger att gården är såld.
Vi får ju helt klart skylla oss själva, men det är ju fan vad typiskt nu när vi väl skulle börja dra i det igen och i princip hade bestämt oss för att satsa på gården, så visar det sig att den är såld

Jaha, så nu sitter vi här i vår sketna bostadsrätt på 2 rum och kök och har inga planer alls längre på att flytta..
Är bara så sur, arg, ledsen, besviken och riktigt riktigt nere just nu..