Bukefalos 28 år!

Varmt och gott

MissFideli

Trådstartare
Mys på balkongen igen. Satte upp lite provisoriska saker att sova på, vilket Yoga utnyttjade direkt. Hon är så vacker ute, hon får så skarpa och fina färger tycker jag.

balk1.jpg

balk4.jpg


Abbie tycker också det är mysigt
balk2.jpg

balk3.jpg
 
Sv: Varmt och gott

Vilka vackra missar :)
Våra grabbs går och lägger sig i carporten nu när det är fint, först solar dom en stund o sen masar dom sig in i skuggan när det blir för varmt.
 
Sv: Varmt och gott

Mina har ju inte sånna friheter. Här är det inne eller balkongen som gäller. Men det verkar räcka.
 
Sv: Varmt och gott

Balkong är bättre än att aldrig få "frisk luft" tycker jag!
 
Sv: Varmt och gott

Har tyvärr ingen balkong där jag bor nu, utan kissarna får trängas på fönsterbrädan innanför nätfönstrena....
 
Sv: Varmt och gott

Vilka fina bilder!

Min katt älskar också att vara på balkongen på sommaren. Han börjar jama utanför balkong dörren direkt vi stigit upp på morgonen. Sen sitter han på balkongbordet och tittar på människor och hundar och snusar på blommorna. Ett riktigt kattliv :)
 
Sv: Varmt och gott

Du har en riktigt lyxig balkong ur kattsynvinke! Vår kisse skulle vara i himmelriket att få klättra där en dag :love:
 
Sv: Varmt och gott

Den är inte så lyxig nu, men ska bli såfort jag kommer på hur jag ska lösa allt. Det är en liten balkong, så jag vill ha så mycket saker som möjligt utan att för mycket yta :crazy: Men det ska säkert lösa sig på något vis.
 
Sv: Varmt och gott

Nu har det varit så varmt här, så det är öppet hela natten. Så dom sover nattetid på balkongen (tror jag) och förmiddag då solen ligger på så kommer dom och lägger sig hos mig.
 
Sv: Varmt och gott

Det går det med. Jag har hört om många som har balkong, men inte får näta in. Det kan inte vara kul.
 
Sv: Varmt och gott

Vi får inte näta in :(
Det ser så mysigt ut at kunna sitta "ute" och titta, och här är ju fågelhöjd (fjärde våningen). Nu vågar jag inte ens ha med mig katterna ut på balkongen utan sele , och då försvinner ju halva poöngen, då kan vi lika gärna sätta oss på innergården.
 
Sv: Varmt och gott

Balkong är faktiskt en superhit. Jag har också fågelhöjd - tredje våningen - och katterna spanar på fåglar och ekorrar i träden och hundar och rådjur nere på gården. För att inte tala om alla flygfän de jagar.
 
Sv: Varmt och gott

Jag skulle nog inte våga ha Yoga ute utan ständig uppsikt heller. Nu bor jag ju på nedersta, och har ungefär 3 m ner till marken, vilket är mycket hoppvänligt (tycker katterna iaf), men jag skulle aldrig våga iaf.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Skulle behöva ha någon eller några katter i stallet. Just nu är det ingen där och min egen (german Rex) är lite för fin i kanten så är...
Svar
10
· Visningar
1 133
Katthälsa Skrev i den andra tråden men mår så himla dåligt över detta så skriver här med om någon har tips hon har mått illa i ca en vecka...
Svar
14
· Visningar
1 597
Senast: Dorinda
·
Övr. Katt En av mina uppfödningar flyttade till min kompis (som är uppfödare) på foder. Då var hon 14 v. Redan från start togs hon bara väl omhand...
Svar
13
· Visningar
1 097
Senast: Bison
·
Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
1 898
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp