Varning virus via msn

daymint

Trådstartare
Vill varna er alla för ett virus som sprids via msn just nu,det heter w32.Trats!Info.Kommer som en fil,kommer ej ihåg vad det stod råkade i all hast öppna den.Den som får detta virus skickar i sin tur iväg filer till andra msn användare som man chattar med,utan att veta om detta.Så kolla alla filer bättre än vad jag gjorde.Har haft ett helsike att få bort det,antivirusprogrammet klarade det inte först fick starta om datorn i felsäkert läge,då funkade det men sen fick jag ominstallera hela norton så ngt gick rejält snett
 
Sv: Varning virus via msn

Har råkat ut för samma sak,tror jag.Hur ominstallerar jag Norton?Norton funkar just nu bara delvis...Ngt som heter Autovirus protect saknas...:(
 
Sv: Varning virus via msn

Är det den filen där det står "du och jag"? Isåfall har jag oxå råkat ut för det. Absolut inte kul. Formaterade om hela skiten.
 
Sv: Varning virus via msn

När jag ominstallerade Norton så gick jag till ta bort/lägg till bort program men fick då upp ngt felmeddelande med länk till symantecs hemsida där det fanns avinstallationsverktyg.Sedan fick jag börja om med installationsskivan till noron helt enkelt och installera om det från grunden, verkade som viruset på ngt sätt påverkade virusprogrammet också.
 
Sv: Varning virus via msn

När jag fick datorn så fanns redan Norton i.Använde aldrig installationsskivan.Ser nu att det står att skivan avaktiveras om man inte använder den inom14 dagar..Och det har det ju gått ...Hur installerar jag då om Norton?
 

Liknande trådar

N
IT & mobiler Hejsan, tänkte bara varna alla bukare att msn virus är i farten igen. går till så att det kommer ett meddelande där det står "Happy New...
Svar
7
· Visningar
958
Senast: Royal_724
·
IT & mobiler Fick ett virus via msn, i en länk.Viruset heter w.32Trats!Inf.Norton tog först bort det kom det meddelande om men det klarade det...
Svar
7
· Visningar
1 172
Senast: athena
·
IT & mobiler För ett tag sedan när jag var ute på internet fick jag upp en av alla dessa irriterande popup-rutor och direkt när den kommit upp fick...
Svar
9
· Visningar
1 304
Senast: Antti
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp