paradiset

Trådstartare
Myxomatos-den dödliga kaninsjukdomen härjar i Danmark (vanligt på hösten)
Så ni som har utekaniner o bor i skåne o Stockholms skärgård bör se upp o helst vaccinera!
 
Är den dödlig för kaninen??
jag som hadde tänkt att skafa kanin! :devil:
 
Om du inte ska resa till skåne med kaninen el träffa kaniner därifrån så är det nog ingen fara, sjukdomen är innte vanlig i Göteborgsområdet o närheten.

Vill du köpa en superhoppare av mig??
Har en hane kvar, nu 5 veckor gammal! Föräldraran hoppar grymt o är jättekeliga!
Dvärgvädur Han heter Popcorn o är rödbrun manteltecknad
(madagskar brokad, vit bläs)
Föräldrarna är japantecknad o orange manteltecknad!
Han kostar 250 kr o du får stamtavla o skötselråd!
Vill du se bilder gå in på pets på:
http://photos.yahoo.com/mariasegedi
 
Har ute kanin, och bor i Göteborg.
Ingen fara då allstå?
Ska snart vaccinera mot Harpest, har så förbannat mycket harar här :crazy:
 
rykten om myxomatos och RVHD visade sig vara falska alarm, står det i detta nummer av kaninuppfödaren :bump:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Här är jag med en flummig liten tråd igen :o Vilka raser är vanligast där ni bor? Någon ovanlig ras som ni trodde var vanlig, men som...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
5 150
Senast: copernica
·
Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 279
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 389
Senast: Snurrfian
·
Hästvård Varning! Se upp för den hemska och smakliga Vildpalsternackan i hagarna! Ger hästar stora sår och fruktansvärd mugg!! Helt okänt för...
Svar
6
· Visningar
1 432
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp