Vart är mina grejer?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare BeastieBabe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 862
B

BeastieBabe

Beställde lite saker från ett internetföretag förra veckan.. på onsdagkvällen skickade jag in beställningen och på sidan deras står det "om beställningen är mottagen för kl 13 så tar det 1-3 dagar innan leverans"
jag fick ett mail på torsdag eftermiddag om att beställningen var mottagen, dvs alltså bör grejerna ha skickats senast fredag.. och idag är det fredag igen och inga grejer.. alltså 5 dagar och ingen leverans..

hur många råkar ut för detta med försenade paket?

Sv: Vart är mina grejer?

jag har! Men det beror på att grejerna inte fanns inne.. Beställde i maj. Hoppas jättemycket att jag kanske får det nästa vecka...

va jobbigt att behöva vänta SÅ länge :o
båda grejorna jag beställde fanns i laget och borde ha blivit skickade.. :( annars bör dom juh maila och säga vilket datum det kommer att skickas..

Jag beställde täcken från Ex****iv den 31 maj, jag fick ett mail att det skulle ta två veckor. Jag har mailat flera gånger men ingen svarar och inga täcken har kommit. Det var liksom nu i sommar jag behövde dem. :smirk: :mad:

Jag har väntat på ett paket i en månad, tydligen så har budfirman skickat det till fel ställe... Fakturan fick jag för ett bra tag sen och det är ju inte så roligt att betala när grejerna är någonstans där de inte alls ska vara :cry:

varför betalade du för då? Ring till företaget när fakturan kommer. du skall ju inte hålla på att betala massa innan du har varan...

BeastieBabe skrev:
Beställde lite saker från ett internetföretag förra veckan.. på onsdagkvällen skickade jag in beställningen och på sidan deras står det "om beställningen är mottagen för kl 13 så tar det 1-3 dagar innan leverans"
jag fick ett mail på torsdag eftermiddag om att beställningen var mottagen, dvs alltså bör grejerna ha skickats senast fredag.. och idag är det fredag igen och inga grejer.. alltså 5 dagar och ingen leverans..

hur många råkar ut för detta med försenade paket?
Hej,

Begär att få kollienumemr av företaget så du kan spåra ditt paket. Jag beställde från Horze.com i går kväll och fick veta att paketet gått i dag. Snabbt tycker jag!

Det kan vara så att dom väntar in en vara som är slut innan dom skickar paketet. jag har beställt grejor från nätet många gånger och när jag beställt hästgrejor har jag ALLTID varit tvungen att vänta flera veckor och då har jag beställt från olika ställen...

ja, man tycker juh att dom borde informera om va dom gör och så.. känns juh drygt satt behöva vänta men jag har skickat iväg ett mail till dom och frågat vart mina grejer är efterosm att nu har tagit 7 arbetsdagar sedan dom mottog min beställning..

Jag beställde en jättefin HG gramantygel från Equinet i mitten av april....
Dom har hört av sig och sagt: Vi kan inte veta när den kommer...
Börjar ge upp hoppet... :(

huva det är juh jättelänge sen.. varnade dom om långa leveranstider innan du beställde?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
1 026
Senast: corzette
·
Skola & Jobb Hej! Jag har en liten fundering, då det råkade bli lite tokigt för mig här om veckan med jobb. Har nämligen två jobb. Måndag: Sjuk (...
Svar
4
· Visningar
1 108
Senast: MissFideli
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 959
Senast: Lhas
·
Hemmet Jag vet inte om jag ska betala det här eller bestrida Offert Vi har härmed nöjet att offerera badrum enligt besök Pris badrum... 2
Svar
25
· Visningar
3 364

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka