Bukefalos 28 år!

Vart finns alla snygga, vita schabrak?!

Sv: Vart finns alla snygga, vita schabrak?!

Jag säger bara Mias Rs. Jag har ett sånt å de är jätte fint
 
Sv: Vart finns alla snygga, vita schabrak?!

Du har ingen bild på det?
Vet du om de finns att köpa i vanliga butiker, eller bara på nätet?
 
Sv: Vart finns alla snygga, vita schabrak?!

Mias RS & Sjöhagen wear. :)
Har ett vitt dressyrschabrak från sjöhagen wear(dom finns med guldpasspoal också, alla möjliga färger) lite dålig bild men..
Bild005.jpg

dock så fick jag ett dressyrschabrak fast jag hade beställt ett allround >< kollade sen på beställningsordern och där står det allround, men dom måste ha gjort nåt fel:P
 
Sv: Vart finns alla snygga, vita schabrak?!

Men krumeluren finns bara på ena sidan, så på andra sidan går det att brodera. På just det schabraket i alla fall. :idea:
 
Sv: Vart finns alla snygga, vita schabrak?!

Jag tycker att Equiline är jättebra, de är snygga och man kan ju välja om man vill ha pp, kantband, både och, fläta, snodd eller ingenting runt om. De har snygg guldfärg, och ligger väldigt bra + att de hålle ri evighet och är fina att brodera på. :heart
Mias är också kanon, men de har du ju redan blivit tipsad om.
Mark Todd har några basic schabrak, 299 el så, som är vita som faktiskt är snygga, men utan pp.
Hansbo har en del snygga också, men jag vet inte var man kan komponera ihop sitt eget...? Finns någon internetsida...

Alla beställningar till Hansbo görs på special. De har inga "standardkombinationer". Det innebär att alla återförsäljare utan extra kostnad kan ta med just din färgkombination vid nästa beställning. På Börjes kan man till exempel göra så.
 
Sv: Vart finns alla snygga, vita schabrak?!

Oj, vad snyggt det var!
vart beställde du det ifrån?
Frågan är bara vad jag har råd till just nu. Verkar vara någon som äter upp mina pengar :angel:
Nej, men nästa månad kanske. Det är ju då det behövs!
 
Sv: Vart finns alla snygga, vita schabrak?!

Oj, vad snyggt det var!
vart beställde du det ifrån?
Frågan är bara vad jag har råd till just nu. Verkar vara någon som äter upp mina pengar :angel:
Nej, men nästa månad kanske. Det är ju då det behövs!

menade du mitt?:) från sjöhagen wear
beställde det på globenmässan så jag tror det var billigare då, annars kostar dom ca 400kr(295kr + 95 för brodyr) men det är lyxvarianten, finns standardschabrak som kostar 150kr och ser typ likadana ut:smirk:
 
Sv: Vart finns alla snygga, vita schabrak?!

Gått in där förut. men hur tusan väljer man färg? Det är ju grönt :p
 
Sv: Vart finns alla snygga, vita schabrak?!

Gått in där förut. men hur tusan väljer man färg? Det är ju grönt :p

Det är bara att maila sina önskemål! Det gjorde jag i förrgår, beställde ett vitt schabrak för 295;- med marin kantband och vit och röd passpoal. De svarade med en gång på mailen och sen var beställningen klar, skulle ta 10 dgr sa tjejen.:banana:
 
Sv: Vart finns alla snygga, vita schabrak?!

Okej, men då får jag väl göra det ;)
och jag som skulle spara pengar den här månaden :p
 
Sv: Vart finns alla snygga, vita schabrak?!

Jag har vitt dressyrschabrak från mark todd, smårutigt och klassiskt:bow:

Dock utan passpoal, men det kostade bara strax under 200 kr.
Bra passform!
 
Sv: Vart finns alla snygga, vita schabrak?!

Hmm.. jag vill nog ha en passpoal runt tror jag, lyser upp mera :d
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp