Vart tog den vägen?

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare JohannaN
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 991
J

JohannaN

För ett tag sen så postade jag en tråd om vad man kan tänkas göra när man firar ett år. Å nu när jag skulle gå tillbaka och läsa vad som stod så är den borta! :eek:
Jag gick in på mina trådar men den var som bortblåst som om jag aldrig skrivit den. Alla andra gamla trådar jag skrivit finn ju kvar :p

Nån som vet vad som kan ha hänt?

Sv: Vart tog den vägen?

På snackforumen raderas alla inaktiva trådar automatiskt efter 14 dagar... Det är troligtvis vad som hänt. ;)

Hmm men varför försvinner inte dom andra trådarna då? :angel:

För att de inte ligger på snackforumen (U, ÄU, S, gnägg? och lek & tjatter) kanske? ;)

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
974
Senast: Shaggy
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder... 2
Svar
37
· Visningar
1 899
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 259
Senast: Iamia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
523
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025