Vart tog mina trådar vägen?

shebeen

Trådstartare
la ut två trådar igår, men idag är dom borta... har inte fått nåt pm eller nånting om varför.
vore kul att veta om jag gjorde något fel, så jag kan göra om och rätt.

Sv: Vart tog mina trådar vägen?

Jag har inte sett dina trådar men de vanligaste orsakerna jag sett till att anmäla och ta bort nystartade trådar här är
1. annonsering/efterlysning
2. spammning i flera forum

Skicka ett pm till moderator i aktuellt underforum och fråga om du inte hittar orsaken i Bukes regler.

Nu var det inte jag som tog bort dessa men båda kan nog ha ansetts vara efterlysningsannonser och skall då läggas på radannonssidorna och inte i diskussionstrådar.
Moderatorerna tar normalt bara bort trådar vid regelbrott, om man undrar vilken regel man eventuellt brutit mot är det enklast att fråga huvudmoderatorn för det forum man postade i.

okej, tänkte inte på att de kunde klassas som efterlysningar.
men då vet jag iallafall :)

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Bukefalos Jag vet inte hur länge detta inlägg eller konto kommer få vara kvar. Jag har varit medlem på Buke sedan 2010 och jag uppskattar forumet...
Svar
4
· Visningar
2 305
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder... 2
Svar
37
· Visningar
1 916
Senast: pepp
·
Fritid Vi håller på att planera semestern och kommer att vara mycket i stugan på Väddö. Det är såklart trevligt att hålla till på tomten och...
Svar
3
· Visningar
410
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 337
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad läser du just nu?
  • Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur