Vart vänder man sig om man inte får sin lön? Hur snabbt kan det lösas?

Sv: Vart vänder man sig om man inte får sin lön? Hur snabbt kan det lösas?

He he he...

Man får tala med idioter på ett språk de förstår;)
 
Sv: Vart vänder man sig om man inte får sin lön? Hur snabbt kan det lösas?

Tyvär var det jag som fick svordomarna och hoten kastat i ansiktet... :meh:
 
Sv: Vart vänder man sig om man inte får sin lön? Hur snabbt kan det lösas?

Jag hade samma problem efter en säsongsanställning, AG hade varit sjukt oseriös under hela anställningen så ja väntade mig nästan trassel i slutändan när lönen skulle komma och alldeles riktigt så kom den inte alls! Tjatade i nästan 3 månader innan jag kallt förklarade att om inte pengarna fanns på mitt konto inom 3 dagar så var jag tvungen att kontakta Skatteverket för att säkerställa att allt stod rätt till, det tog hus i helvete för 2 dagar senare var pengarna där inklusive lön som han bestämt sig från början för att inte betala ut för han tyckte inte att det behövdes. Så om det inte hjälper nu inom de närmsta dagarna så säg att ud kommer kontakta facket, Skatteverket och fan och hans moster :)
 
Sv: Vart vänder man sig om man inte får sin lön? Hur snabbt kan det lösas?

Tyvär var det jag som fick svordomarna och hoten kastat i ansiktet... :meh:

Aj fan...
Då talade idioten på idioters vis alltså. Men du fick ju ut din pengar i varje fall. Nu är det bara att arkivera den stollen i lådan märkt "personer jag inte ens skulle pissa på om de så brann".
 
Sv: Vart vänder man sig om man inte får sin lön? Hur snabbt kan det lösas?

Förhoppningsvis,pengarna "ska" komma i morgon eller Fredag,så har alltså inte fått några pengar än.
 
Sv: Vart vänder man sig om man inte får sin lön? Hur snabbt kan det lösas?

Vill inte avslöja för mycket,men efter diverse svordommar och hot så ska lönen komma tors eller fre....

Det är viktigt att du ser till att du också får ett lönebesked där det står hur mycket skatt din arbetsgivare har betalat in. Sedan kanske du ska kolla att skatten verkligen är inbetalad också. Betalar inte arbetsgivaren in din skatt till skattemyndigheten kan det tyvärr i slutändan bli så att du själv blir tvungen att betala in den....
 
Sv: Vart vänder man sig om man inte får sin lön? Hur snabbt kan det lösas?

Tack,det har jag inte tänkt på!

Ringde nyss banken,och "inget belopp på väg till kontot".... Brukar man inte kunna höra det annars?
 
Sv: Vart vänder man sig om man inte får sin lön? Hur snabbt kan det lösas?

Är ni flera med samma problem kan ni alltid begära företaget i konkurs Ala Saab.
 
Sv: Vart vänder man sig om man inte får sin lön? Hur snabbt kan det lösas?

Är ni flera med samma problem kan ni alltid begära företaget i konkurs Ala Saab.

Precis, Det är väl enda sättet om man vill ha ut pengar ut den statliga lönegarantin. Men det kan facket hjälpa sina medlemmar med....
 
Sv: Vart vänder man sig om man inte får sin lön? Hur snabbt kan det lösas?

Och nej,fortfarande inga pengar på kontot.... :rage: Ska kontakta facket igen så fort dom öppnar kl 9.
 
Sv: Vart vänder man sig om man inte får sin lön? Hur snabbt kan det lösas?

Att eftersom han sagt att lönen kommer den 27: de så kan dom inget göra förrens den 28: onde,men tack gode gud så trillade pengarna in nån gång mellan 13 och 15,så nu äntligen kommer jag kunna sova gott i natt. Räkningarna är betalda,och vi kommer "överleva" denna månad! :D

Tror jag nästan lär fira att jag aldrig nånsin mer behöver ha något med den idioten att göra igen! :D
 
Sv: Vart vänder man sig om man inte får sin lön? Hur snabbt kan det lösas?

Att eftersom han sagt att lönen kommer den 27: de så kan dom inget göra förrens den 28: onde,men tack gode gud så trillade pengarna in nån gång mellan 13 och 15,så nu äntligen kommer jag kunna sova gott i natt. Räkningarna är betalda,och vi kommer "överleva" denna månad! :D

Tror jag nästan lär fira att jag aldrig nånsin mer behöver ha något med den idioten att göra igen! :D

Skönt att det löste sig.....
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 635
Senast: BernT
·
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
575
Senast: niardasp
·
Skola & Jobb Jag kommer antagligen bli uppsagd, enligt vad min arbetsgivare har sagt. I övrigt har jag inte fått mycket info om vad som kommer...
2
Svar
29
· Visningar
2 996
Skola & Jobb Jobbar och håller på att utbilda mig högre genom studier, jag fick ett papper av chefen med en ny lön nyligen, 26600kr skulle jag få...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 918
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp