Vårtor....

tanten

Trådstartare
Blir galen. Jag har vårtor på händerna. Har behandlat med svindyr Wartner men utan större framgång. På fötterna har jag fått bukt med vårtor genom åren, men när jag för första gången har fått på på fingrarna så går jag bet.

Tips för bra medel? Eller är det vårdcentralen som gäller?

När jag hade på tån så hade jag vårtfri. Först bedövade jag, sen grävde jag med en nål och filade lite. Avslutade med vårtmedlet. Den försvann på nån månad jämfört med den apdyra pennan som skulle frysa den.

Jag har också problem med extremt envisa vårtor fast på fötterna. Har ett par stycken jag kämpat med i över ett år...

Blir galen. Jag har vårtor på händerna. Har behandlat med svindyr Wartner men utan större framgång. På fötterna har jag fått bukt med vårtor genom åren, men när jag för första gången har fått på på fingrarna så går jag bet.

Tips för bra medel? Eller är det vårdcentralen som gäller?

VC. Just med tanke på att ditt immunförsvar är nog lite galet nu pga njurarna.

Liknande trådar

Kropp & Själ ...hur började era symptom? Och hur gamla var ni? Jag har de senaste två åren fått värk i fingrarna från och till, speciellt när det är...
Svar
1
· Visningar
248
Senast: Norma
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft kalla händer och fötter, och har en släng av Raynauds syndrom, dvs blodcirkulationen stänger av i fingrar och tår...
Svar
6
· Visningar
294
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
270
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet