Runt kl 18.00 från plattform 9 3/4
Vilken tidzon
Jag har 15:30 nu som om t2.5 timmar då'rå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Runt kl 18.00 från plattform 9 3/4
Det blir liksom problem att mocka och rida lektion med en padda i handen .Men det är ju en virtuell plattform som nås från överallt
När ditt inlägget skrevs så var klockan nästan 12 och 6 timmar till avgång. Verkar vara en knepig tidszon med halvtimmar ...Vilken tidzon
Fel svar, då är jag ju i stallet
När ditt inlägget skrevs så var klockan nästan 12 och 6 timmar till avgång. Verkar vara en knepig tidszon med halvtimmar ...
Men det är väl inte mitt problemDet blir liksom problem att mocka och rida lektion med en padda i handen .
Vilken tidzon
Vilken tidzon
mobbingMen det är väl inte mitt problem
Du får ta sats och springa med full fart mot stallväggen!
det beror på om du är mugglare eller häxa?Lovar du att det fungerar, vi har hårda stallväggar?
Lovar du att det fungerar, vi har hårda stallväggar?
Om det lyckas menar du väl?Jag rekommenderar att för säkerhets skull ställa bort skottkärran innan du testar. Om det lyckas vill man ju inte ha en kärra med skit på tåget och om det inte lyckas...
Om det lyckas menar du väl?
*resfeber*Runt kl 18.00 från plattform 9 3/4
Om det lyckas har jag ju med mig skiten på tågetOm det inte lyckas så har du sprungit rakt in i väggen med en kärra med skit... Mycket trollkonster för att rengöra dig och väggen efteråt
Om det lyckas har jag ju med mig skiten på tåget
Jag rekommenderar att för säkerhets skull ställa bort skottkärran innan du testar. Om det lyckas vill man ju inte ha en kärra med skit på tåget och om det inte lyckas...