Vi behöver nya som varit nyfikna på att spela men som inte kommit till skott än. @Squie nu är det dags !Förut kunde vi ju vara jättemånga i en lek men nu är det ju svårt att ens hitta särskilt många att tagga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi behöver nya som varit nyfikna på att spela men som inte kommit till skott än. @Squie nu är det dags !Förut kunde vi ju vara jättemånga i en lek men nu är det ju svårt att ens hitta särskilt många att tagga
Prövar att tagga @Snurrfian du vill väl leka ?
Alltså jag älskar ju @Myrten som LL även om hon är ond. Men det går inte nu, jobbar på tävlingar hela helgen och har utvecklingssamtal med mina mentorselever nästa vecka så jag kommer vara helt slutkörd.Efter påsk tror jag hon skrev?
Ah. Kom inte ihågEfter påsk tror jag hon skrev?
Haha vem är vem?
Jag vet bäst
Tyvärr, det blir liksom inget bra lekdeltagande om den totala aktiviteten begränsas till att skumläsa leken en timme efter dagDL, och det är ungefär vad jag skulle hinna.Har kanske någon av de elaka systrarna tid att leka själva? @Derring-Do @Madalitso
Tror min 3-åring, min make och min bebis hade haft åsikter om jag gjorde mer involverat ulvlekande än att uppdatera en sammanfattning och inte ge er information två gånger om dagen.Har kanske någon av de elaka systrarna tid att leka själva? @Derring-Do @Madalitso
Tänk hur det kommer bli när vi är sjukskrivna båda två...?