JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Västerbo Daylight ska avla på heltid - Joyau d´Amour tar över
Moderator
Hästnyheter
(Länstidningen)
Han blev årets kusk 2006. Nu hoppas Jan-Olof Johansson att 2007 ska innebära ett lyft även som tränare. - Det ser...
Hästnyheter
(Länstidningen)
Travdrömmen har alltid funnits där. I vinter tar den honom till Frankrike. - Jag har fått precis det jobb jag vill ha...
Hästnyheter
(Länstidningen)
Järvösfaks gör succé både på banan och i aveln. Nu är hans söner på väg in i aveln. I går godkändes treåringarna Voje...
Hästnyheter
(Länstidningen i Östersund)
Länsryttarna höll sig väl framme när det arrangerades regionala hopptävlingar för ponny i Sundsvall...
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt KRIS Jag smulan upplever missar. Ibland får husse för sig att äta KOKTA ägg istället för stekta ägg. I morse var en sån dag. Kokta ägg...
Krålus
Idag kl 12:32
Svar: 1 184
Visningar: 62 836
Katt
Shop to you drop, del 4
Övr. Hund Har beställt 4,8 kilo hundgodis 😅, ett skydd till tröskeln i bilbagaget och en större sele.
Hoppas selen inte är alldeles för stor, han...
Luzzan
Idag kl 12:13
Svar: 1 357
Visningar: 163 409
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt Äntligen en säng som är (nästan) stor nog för Juno 😸
MJLee
Idag kl 00:58
Svar: 632
Visningar: 33 788
Katt
Elitloppet – en gång om året!
Trav Jag var ute under in springet och såg ponnyloppet. Fick se Hohneck, Etonnant och Don Fanucchi zet vara ute och visa upp sig framför...
Petronilla
21 minuter sedan
Svar: 121
Visningar: 9 777
Grenar
Dressyr eller islandssadel?
Utrustning Som flera redan skrivit är ju generellt islandssadlar mer anpassade efter en ”typisk islandsrygg”. Men jag vet flera som rider...
Hedinn
24 minuter sedan
Ponnytrav
Trav Jag har en shetlandsponny som blev 2 i år och jag funderar på om det är värt att travregistrera honom eftersom jag läste att det var...
Novienna
32 minuter sedan