VATTEN SOM FRYSER

Dom batteridrivna har jag aldrig hört talas om. Vilka är det?
Nu var jag nog lite för snabb, satt för länge sen och läste på Thermobars hemsida, hade för mig att de hade en batteridriven modell, så var inte fallet. Det finns en prototyp som drivs på gas däremot.

Nu var jag nog lite för snabb, satt för länge sen och läste på Thermobars hemsida, hade för mig att de hade en batteridriven modell, så var inte fallet. Det finns en prototyp som drivs på gas däremot.
Jo den vet jag om :)

Nej precis, hittills har jag inte hittat nån batteridriven på marknaden tyvärr.

Jag testade med 3 flaskor med saltvatten, vattnet frös under natten..
Vad bra! Eller synd såklart, men bra att någon testat :)
Kan tänka mig att alla såna här olika lösningar säkert funkar ner till en viss temperatur, kan ju hända att det tex tar längre tid innan det fryser.

Liknande trådar

R
Hästmänniskan Hej Vet någon om det finns några regler för vatten på vintern? Jag hittar inga. Stallägaren har fått för sig att hen inte behöver hacka... 2
Svar
31
· Visningar
2 193
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Jag har problem med lederna och har svårt med skottkärra eftesom man lyfter tyngden i handtagen till ganska stor del när man kör främst...
Svar
12
· Visningar
1 091
Senast: ptr
·
Hundhälsa Jag flyttade tillbaka från Storbritannien till Sverige i Oktober i år, och tog då med mig mina två hundar: 1 okastrerad hane, border...
Svar
5
· Visningar
1 292
Foder & Strö Hur ser era hästars dagar ut vad gäller fodertider och upplägg? Det är januari, kallt och vi har haft kolikkänning i stallet. Tankarna... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 122
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Shop to you drop, del 4
  • Guldfasanerna