Vattenbalja med propp?

finapina

Trådstartare
Hej, finns det uppvärmda vattenbaljor MED propp i botten? Blir galen på Thermobarerna som inte har propp när man vill tömma och rengöra.Hur är det med Willab t.ex?
 
Thermobar har flera modeller med propp. De som är förberedda för flottör har även propp. Vet ingen billigare variant som har propp däremot.
 
Vår Thermobar med flottör har propp. Vi har satt ett snöre i den också för att slippa doppa armen nästan till axeln i minusgrader 👍
 
Hej, finns det uppvärmda vattenbaljor MED propp i botten? Blir galen på Thermobarerna som inte har propp när man vill tömma och rengöra.Hur är det med Willab t.ex?

Willabs rektangulära som är 60L ungefär har ingen propp. Eftersom den är rektangulär är den dock inte svår att ösa ut med en foderskopa.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag ska eventuellt börja rida en häst som är vääldigt hög, typ vid 1.90, själv är jag 154. Hästen i fråga är väldigt snäll från...
Svar
9
· Visningar
1 167
Senast: cf234k
·
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 586
Senast: Madalitso
·
Trädgård & Växter Om man har ett lite mindre växthus, där man kanske vill sätta ut sina plantor någorlunda tidigt på våren - finns det något man kan göra...
Svar
4
· Visningar
545
Senast: Otherside
·
Övr. Katt Hej, jag har tagit hand om en ung vildkatt som är ca 8 månader gammal. Vad jag vet har den levt ute hela ditt liv och aldrig haft någon...
Svar
13
· Visningar
1 135
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp