Vattenmatta från Hööks

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Candlegirl
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 4 275
Sv: Vattenmatta från Hööks

Apropå vattenmattan fick jag ett tips till tävling ; fyll den med vatten och släng i några badankor. Skrämmer slag på de mest rutinerade ekipage!

Haha, ska ska se om jag får över henne först, utan vatten:rofl:

Mycket riktigt kom jag hem med både murduken o vattenmattan, dock inte provat än.:banana::D

Apropå vattenmattan fick jag ett tips till tävling ; fyll den med vatten och släng i några badankor. Skrämmer slag på de mest rutinerade ekipage!

Var det inte en bild på ett sådant hinder i senaste Ridsport? med en vägrande häst också...:devil:

Vi har den blå-röda mattan i stallet, den är jättebra!

Finns öglor där man kan fästa tyngder, alternativt knyta fast nederdelen i stödet.

Joo:angel:
En från hemmaklubben;)

Jag har gjort mig en egen vattenmatta och duk.
Jag klippte sönder våran pool:P

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
268
Senast: Luff
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 563
Senast: Rosett
·
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 170
Senast: Majjijann
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 088
Senast: lilsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ögonfärg
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Svensk Politik 4

Hund, Katt, Andra Djur