JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Men var hittar man fejk-osten och "kött"-påläggen?
Större coop- och icabutiker brukar ha. Annars finns det nätbutiker som säljer veganprodukter.
@astronat du har pm. Tar gärna emot allmänna råd om ställen i Stockholm.
Tack för alla råd. Näst på listan blir att göra chiapudding och veg. risgrynsgröt. Får införskaffa mixer till smoothies. Och jag gillar tartex, men jäklar vilken kamp att få ut nått ur tuben!
Goodstore.
De finns på två ställen:
Skånegatan 92, 116 37 Stockholm
Vid Nytorget, närmaste T-bana Medborgarplatsen.
Hornsgatan 176, 117 34 Stockholm
T-bana Hornstull
Helvegetariska butiker där du kan köpa allt du ser
Allt från pålägg till middagar till bakverk till godis.. ja, listan kan göras lång.
Har scrambled tofu nämnts?
Snubblade över ett recept nu och tänkte att jag måste tipsa om det.
Kropp & Själ
Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går...
7
8
9
Hönstråden II
Lantbruksdjur Nyfikna frågor: Älskar tråden och vet att många av er har hönor av olika raser. Verkar vanligt att ha en tupp, blir det massa...
Kaching
Alldeles nyss
Svar: 1 943
Visningar: 188 453
Djur
Akvarietråden V
Övr. Djur Jag har gurami-yngel! Massvis! Mina fina morrande guramis lät inte massor "bara för att", de har visst lekt också :love:
Red_Chili
13 minuter sedan
Svar: 1 418
Visningar: 42 929
Djur
Kattmat i mousse-form
Övr. Katt Ja, hon hade ett långt, gott liv hos oss. Hon dök upp och flyttade in hos oss (så som katter på landet gör...) hösten 2009 och då var...
ameo
Idag kl 14:16
Svar: 22
Visningar: 818
Katt