Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
När jag mätte mina hästar var det en mätman + veterinär när man gjorde de vanliga årsmätningarna och två mätmän + veterinär när det blev dags för slutmätning. De mätmän jag har haft kontakt med var exteriördomare som också då mätte hästar.
Har själv funderat på det där ett tag nu, hur man blir mätman, men hittar inte svar någonstans (visserligen har jag inte heller sökt så febrilt...men iaf)
Finns det någon klok människa där ute som vet hur man går tillväga?? Måste man gå någon kurs elr kanske rentutav ha någon speciell utbildning?!
Ekonomi & Juridik
Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare.
Vi har en ponny sedan 3 år...
Ekonomi & Juridik
Funderar på att byta försäkringsbolag på två av våra tre hästar i år. Har Agria och Folksam nu. Men Dunstan kan få ner premien en hel...
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...
Övr. Grenar Alltså, egentligen tror jag dressyren idag var sämre än sist 😅, hon var ännu mer vild, tyckte det var jättekonstigt med framridning i en...