Vem skall till Bunge???

jag ska dit , ska förhoppningsviss rida sm på ponnyn men har har varit skadad med ärr igång igen så jag får se hur det käns på täningen annars åker jag dit och rider lätt på min stora :)

Konstigt nog ska jag med dit :angel: Vad ska du rida för klasser och när kommer ni? Jag ska rida 2 i lätt och en i cnc* om allt går enligt planerna!

Jag åker på onsdagen från oskarshamn och skall rida en i cnc** och en i den lägga klassen

Okej, jag kommer nog upp på torsdag men jag vet inte riktigt än. Får nog köra två gånger eftersom jag ska få med ett dressyrstaket och två hästar (känns som om ekvationen inte riktigt går ihop :crazy: )

Liknande trådar

Fälttävlan Är det inte dags för en tråd ägnad åt fälttävlan här på forumet? Denna fullkomliga tävlingsform innehåller tre grenar som ska tränas... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
3 091
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På påskdagen börjar Kristianstad International Eventing som bjuder på två- och trestjärnig fälttävlan på internationell nivå. – Gärds...
Svar
0
· Visningar
338
Senast: Gunnar
·
Samhälle Om alla skall bli ekonomiskt oberoende och leva på sina investeringar. Vem skall då utföra allt arbete som behöver göras? Vad skall man... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 702
Senast: tara
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Häng med och tävla i Sveriges bredaste mästerskap! Rider du fälttävlan på H100 eller 2* nivå? Då kan du vara med och kvala till Stora...
Svar
0
· Visningar
52
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna