Vem skulle du vilja äta middag med?

Gene Simmons ( resten av originaluppsättningen hade åxå vart kul).Vi skulle givetvis prata om Kiss och hur man blir riktigt framgångsrik och tjänar pengar.
Eftersom han inte dricker alkohol så blir det Cola att dricka till maten och jag vill nog äta nått kinesiskt eller thaimat.
 
Jag tänkte en stund på olika kändisar och sen kom tanken att jag allra helst skulle vilja äta middag med ett gäng bukefalister. Jag tror att det skulle vara betydligt mer intressant och roligare än att sitta ned med en kändis som har en väldigt smal bild av världen i sitt gebit.
 
Mr Trump. Vi skulle äta burgare och kolla på Fox. Jag skulle ha en dold inspelningsutrustning på mig och sedan skulle han få betala hush money som fick summorna till hans båda vänsterprassel och hushållerskan att blekna. Jag skulle pensionera mig och köpa hus i Grekland.
 
Jag skulle velat äta middag med Linnéa Claesson! Gärna i kombo med Katarina Wennstam och Cissi Wallin. Hade uppskattat om @Petruska också ville vara med även om jag inte dricker öl. Gärna @Lillgrådis o Sara Danius också! Mat totalt oväsentligt förutom att det tyvärr tar tid från allt jag velat höra dem alla resonera kring.
Jag kommer! :banana: Vet inte riktigt hur jag ska locka med Sara Danius dock. :( Men jag skulle gärna också äta middag med en hel del bukefalister (om än inte alla), med några hämtade från köks-/middagstråden så skulle det kulinariska nog ordna sig till det bästa. :love:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 707
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 811
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Dagbok Eller Deppmaten. Ja ni hör, jag har förmodligen förläst mig på flåshurtig populärvetenskap men jag har heller inget att förlora. Jag...
Svar
11
· Visningar
1 271
Senast: Brassneck
·
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 458
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp