Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
På onsdag nästa vecka slutar terminen på yogacentret som jag jobbar på. Till hösten kommer centret att övertas av C, en av lärarna. En annan av lärarna vill inte jobba kvar då. Det beror nog på den besvikelse hon kände när det inte var hon som blev vald att få ta över stället. Både hon och C hade fått frågan om de ville ta över, båda ville men bara en kunde väljas. Idag höll hon sin sista klass.

Det kändes riktigt vemodigt och tråkigt. Både jag, C och flera kunder hade velat att hon skulle stanna kvar. De här åren vi känt varandra har varit riktigt trevliga. På min lunch idag åkte jag iväg och köpte ett blomsterarrangemang till henne. En avskedspresent och för att visa min uppskattning över att hon är den hon är. Det blev väl lite känslosamt när den överlämnades och innan hon gick lovade hon att komma tillbaka vid tillfälle och bjuda på lunch :) Haha, vi är ju matfreak båda två.

Så på jobbet skiftar det och det börjar en ny tid. Till hösten får jag ett nytt kontor. Som jag kan se nu så kan det innebära både fördelar och nackdelar. Vi får väl se vad jag tycker om det då.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
873
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 629
  • Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
856
Senast: Bison
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag var det ett år sen min hund Bella dog 💔 Och jag kommer nästan inte håg det 💔 Förlåt förlåt förlåt älskade Bella för att jag har...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 540
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundbeteende
  • Äter hundar småfåglar?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp