Stort TACK i efterhand!

Bukefalos 30 år!

Jag skrev här i "dagbok" för över ett år sedan, när jag var mitt i en extra tuff utmaning i livet. Och det var så många av er som skickade empati och pepp, trots att vi inte känner varandra. Jag skulle vilja tacka er alla! ❤️ Jag läser då och då på Bukefalos eftersom jag är f.d. hästtjej, och därför tycker att det är roligt att fortfarande ha lite kontakt med hästvärlden. ☺️ Men jag är väldigt sällan inloggad. Så nu när jag för en gångs skull loggade in så ville jag passa på att tacka er. Alla hjärtan och all pepp som ni skickade värmde otroligt mycket. ❤️ ❤️ ❤️

Jag kämpar fortfarande med min svåra utmaning i livet (trauma), men framtiden ser lite ljusare ut nu. ☀️

Jag loggade in ikväll igen. Andra dagen i rad för första gången. 🙈 Men nu kommer jag nog inte att logga in på länge. Behöver fortsätta att lägga 100% fokus på mina utmaningar, som fortfarande finns kvar. Jag ville bara skicka kärlek till alla er som gillat mitt dagboksinlägg och skickat hjärtan. ❤️ Önskar er alla en fin sommar!

Jag loggade in ikväll igen. Andra dagen i rad för första gången. 🙈 Men nu kommer jag nog inte att logga in på länge. Behöver fortsätta att lägga 100% fokus på mina utmaningar, som fortfarande finns kvar. Jag ville bara skicka kärlek till alla er som gillat mitt dagboksinlägg och skickat hjärtan. ❤️ Önskar er alla en fin sommar!
Ta hand om dig och hoppas du får en fin sommar du med! :heart

Liknande trådar

• Presenterar mig i efterhand
  • Klimakteriet

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Rintränings- och utställningstråd
  • Valpkull!

Katt, Andra Djur